شهرک نمونه سپاه: معماری منحصر به فرد با ادغام زیبایی

شهرک نمونه سپاه

شهرک نمونه سپاه توسط اتحادیه رسا (اتحادیه جمعی از تعاونی های منطقه 22 نظیر تعاونی آشیان آفرین آسایش و سایر تعاونی ها) بنا گردیداین شهرک دارای 2 فاز قدیمی و جدید است که فاز قدیمی حدود 10 سال پیش تحویل مالکان گردید و فاز جدید قدمتی 8 ساله دارد و در مجموع 1060 واحد را شامل میشود.

دسترسی و موقعیت دقیق شهرک نمونه سپاه منطقه 22

این شهرک در نزدیکی آبشار تهران، دریاچه چیتگر، ایرانمال و… است و بالای اتوبان شهید خرازی و در نزدیکی بوستان جنگلی لتمان واقع شده. بهترین راه دسترسی به این شهرک از طریق اتوبان خرازیست اما از طریق اتوبان حکیم و آزادگان نیز قابل دسترسی است. از دیگر راه های رسیدن به این شهرک مترو چیتگر میباشد که دسترسی خوبی به این محدوده دارد. میتوانید از نقشه شهرک نمونه سپاه نیز استفاده کنید.

تعداد بلوک، ابعاد و متراژ آپارتمان ها در شهرک نمونه سپاه

پروژه شهرک نمونه دارای دو فاز قدیمی و جدید است فاز قدیمی دارای 13 بلوک و فاز جدید دارای 4 بلوک است. بلوک های این شهرک در قالب آپارتمان های 8 تا 10 طبقه هستند ک در فاز قدیمی هر طبقه 8 واحو و در فاز جدید هر طبقه 4 واحد دارد و در مجموع 1060 واحد دارد.

متراژ واحد ها در دو تیپ تک خواب 60 و 68 متری و دو خواب 67 ، 70 ، 77 می باشد.

امکانات شهرک

با توجه به طراحی واحد های کوچک و دارای متراژ پایین در این شهرک، افراد با سرمایه کم هم میتوانن در این شهرک اقدام به خرید کنند. مبلغ رهن و اجاره نیز در این شهرک بسیار مناسب است.

در طراحی این شهرک علاوه بر طراحی به صورت خوش نقشه و نورگیر میتوان به امکانات زیر نیز اشاره کرد:

  • 2 لاین آسانسور
  • شوتینگ زباله
  • برق اضطراری
  • آیفون تصویری
  • سیستم تهویه مطبوع
  • آنتنمرکزی
  • و …

نوع اسکلت و متریال شهرک

این شهرک از اسکلت فلزی بهره میبرند و کاملا ضد ضلزله است.نمای شهرک به صورت سیمان شسته است و از مزایی مثل تفکیک آب قابل شرب و غیره شرب ، چاه آب مستقل ، فضای سبز بسیار زیبا، نزدیکی به بازار میوه و تره بار و فروشگاه ها اشاره کرد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی شهرک نمونه سپاه پرداختیم و از ابعاد و امکانات سخن گفتیم. این پروژه به دلیل امکانات زیاد و واحد های نقلی و کوچک علاقه مندان بسیاری دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و یا پیش فروش آپارتمان در چیتگر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آدرس و مکان دقیق شهرک نمونه سپاه کجاست؟

نقشه شهرک نمونه سپاه را در این جا میتوانید مشاهده کنید.

برای خرید آپارتمان و یا پیش خرید آپارتمان در چیتگر با چه شماره ای تماس بگیریم؟

با شماره 09121166586 تماس بگیرید.

شهرک نمونه سپاه: معماری منحصر به فرد با ادغام زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top