باغ گیاه شناسی تهران، آدرس، امکانات و پروژه­ های اطراف آن را بشناسید

باغ گیاه شناسی چیتگر
4.1
(34)

باغ گیاه شناسی ایران که در شهر تهران است، بزرگ­ترین باغ موجود در خاورمیانه است که در لیست 10 باغ بزرگ و برتر جهان قرار می­گیرد.

این باغ به­ واسطه داشتن گونه­ های گیاهی بومی و غیربومی داخل خود از هوادارن زیادی برخوردار است. از این­رو به کسانی که قصد وقت ­گذرانی در محیطی خارج از شرایط آلوده تهران دارند، پیشنهاد می­کنیم که از آن دیدن کنند.

پس اگر با توجه به صحبت­ها علاقه­مند به بازدید از این باغ هستید در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم تا شما را با گونه ­های گیاهی این مکان جذاب آشنا کرده و در مورد برج­هایی که در نزدیکی آن ساخته ­اند، اطلاعاتی را در اخیارتان قرار دهیم.

باغ گیاه شناسی تهران
باغ گیاه شناسی تهران

باغ گیاه شناسی ایران کجاست؟

این مکان تفریحی، جذاب و دیدنی را معمولا با نام­های باغ گیاه شناسی چیتگر و باغ گیاه شناسی تهران می­شناسند. از این­رو می­توان نتیجه گرفت که این باغ واقع در تهران، منطقه 22 و چیتگر است.

اگر بخواهیم آدرس باغ گیاه شناسی تهران را به­ صورت دقیق­ تر به شما بگوییم، باید اشاره­ای به دامنه جنوبی رشته کوه البرز در اراضی چیتگر و نواحی شمال غرب تهران داشته باشیم که برای رفتن به آن­جا می­توان از طریق خودرو یا خط مترو اقدام کرد.

در رابطه با استفاده از خودرو باید گفت که ابتدا وارد بزرگراه تهران-کرج شوید. از پیکان­شهر خارج و مسیر شهرک سرو آزاد را در پیش بگیرید. در نهایت بعد از پیداکردن خیابان شهید گودرزی به خیابان هشتم غربی و باغ را پیدا کنید. (مشاهده آدرس باغ گیاه شناسی تهران روی نقشه)

دلیل تاسیس این باغ چیست و چه گونه ­هایی در آن یافت می­شود؟

زمانی که وارد این محیط می­شوید، نقشه باغ گیاه شناسی تهران در دسترس شما قرار می­گیرد. محتوای این نقشه صحبت از این دارد که این باغ به ­دلیل محافظت از گونه ­های گیاهی و جلوگیری از انقراض آن­ها ساخته شده ­است و چیدن گل­ها و صدمه ­زدن به محیط باغ به­ معنای سرپیچی از قوانین تلقی می­شود.

در رابطه با گونه­ های گیاهی باغ گیاه شناسی تهران نیز باید گفت که گل­ها و گیاهان موجود در این محیط به­قدری زیاد هستند که مجبور شدیم تا همه آن­ها را در قالب یک لیست منتشر کنیم. (توجه داشته باشید که گونه­های موجود در این باغ شامل گل­ها و گیاهان ایران، اروپا، چین و ژاپن می­شود):

  • رویشگاه هیرکانی
  • رویشگاه زاگرس
  • رویشگاه البرز جنوبی
  • رویشگاه ایرانی- تورانی
  • گلخانه جنوب ایران
  • باغ پیاز ایرانی
  • باغ میوه‌های بومی
  • رویشگاه اروپا
  • چمن‌زارهای آمریکا
  • رویشگاه قفقاز
  • رویشگاه هیمالیا
  • رویشگاه چین و ژاپن
  • کلکسیون‌های موضوعی

در اطراف باغ گیاه شناسی چیتگر چه پروژه­هایی در دست ساخت است

به کسانی که در کنار تفریح، نیاز به سرمایه­ گذاری و بازدید از پروژه­های تجاری و مسکونی دارند باید بگوییم که در اطراف این باغ 4 برج تحت عناوین پروژه اطلس 3، پروژه اطلس 1، پروژه پاسارگاد دریاچه و نیروی زمینی ارتش در حال اجرا است که امکان پیش خرید آپارتمان در چیتگر را فراهم کرده­اند. در ادامه بیشتر در مورد هر یک از آن­ها توضیح خواهیم داد.

باغ گیاه شناسی ایران
باغ گیاه شناسی ایران

معرفی پروژه آیهان باغ گیاه شناسی تهران

پروژه آیهان در زمینی به مساحت 18000 متر در دست اجرا است این پروژه ویو باغ گیاه شناسی و دره سبز را داراست. اسکلت این پروژه از فلز است و استحکام بنای بسیار خوبی دارد.

پروژه آیهان برای کسانی که به دنبال ویو مناسب و رو به پارک های جنگلی هستند بسیار مناسب است و همچنین مناسب افرادی است که به دنبال آب و هوای خنک و معتدل میگردند.

لازم به ذکر است که این پروژه در قالب 10 بلوک 19طبقه اجرا میشود که در هر طبقه 6 واحد آپارتمان بنا میشود. از امکانات بی­نظیر آیهان می­توان به روف گاردن،فضای سبز هلندی و ساختمان سبز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

معرفی پروژه اطلس 3 و ویژگی­های آن

پروژه اطلس 3 در زمینی به مساحت 5004 متر در دست اجرا و ساخت است. اسکلت این پروژه از نوع بتنی است و همین موضوع دلیل بر ضد زلزله­ بودن آن خواهد بود.

برای کسانی که قصد پیش خرید آپارتمان در چیتگر را دارند، باید بگوییم که اطلس 3 یک سرمایه­ گذاری ایده ­آل و بدون ریسک است که امکان داشتن یک خانه لوکس و بی­نظیر را در اختیارتان قرار می­دهد.

لازم به ذکر است که این پروژه در قالب 3 بلوک 14 طبقه اجرا میشود که در هر طبقه 6 واحد آپارتمان بنا میشود. از امکانات بی­نظیر اطلس 3 می­توان به سالن ورزشی، لابی، روف گاردن، آسانسور، راه­ پله اضطراری، درب سرقت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

با روش­های سرمایه­گذاری در پروژه اطلس 1 آشنا شوید

زمانی که به باغ گیاه­ شناسی چیتگر می­روید، دومین پروژه موفقی که با آن مواجه می­شوید پروژه اطلس 1 است که امکان پیش فروش آپارتمان در چیتگر توسط این ساختمان مسکونی را برای شما فراهم کرده­اند.

به همین دلیل اگر با پیش خرید آپارتمان در تهران قصد سرمایه­ گذاری و صاحب یک آپارتمان بی ­نظیر و با امکانات را دارید، سری به مشخصات پروژه اطلس 1 بزنید.

باید اضافه کرد که پروژه اطلس 1 خاتم توسط آشیان آفرین آسایش ساخته و به­ دلیل اینکه پروژه­های قبلی این تعاونی یعنی شهرک نمونه و پروژه پارسیا دریاچه با موفقیت­ های زیادی همراه بوده، خیال افراد از سرمایه­ گذاری در اطلس یک راحت شده است.

معرفی پروژه پاسارگاد دریاچه و مزیت­های آن

پروژه پاسارگاد دریاچه از دیگر روش­های سرمایه­گذاری در اطراف باغ گیاه شناسی تهران است. این منطقه در 4 بلوک 14 طبقه ساخته شده که 11 طبقه آن را برای سکونت آماده کرده ­اند.

سرمایه­ گذاری در پروژه پاسارگاد دریاچه به­عنوان یک راه برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر شناخته می­شود که هدف از شروع و ساخت آن چیزی به­جز فراهم ­کردن یک بستر جهت خرید خانه برای همه ساکنین تهران نیست.

امکانات این آپارتمان شامل لابی، آسانسور باربری، سیستم ایمنی، گرمایشی و سرمایشی مدرن، پارک بازی کودکان، مجتمع ورزشی، سالن اجتماع و نور عالی می­شود که هر فرد علاقه­مند به زندگی مدرن را مجاب به سرمایه ­گذاری می­کند.

روش­های سرمایه­گذاری در پروژه نیروی زمینی ارتش چیتگر

یکی دیگر از پروژه­ هایی که امکان پیش فروش آپارتمان در تهران را فراهم کرده، نیروی زمینی ارتش چیتگر است. این پروژه نیز 4 بلوک دارد که بلوک اول آن انتخاب و دیگر خرید و فروش نمی­شود.

مشابه آنچه در مورد 3 پروژه قبل گفتیم، لوکیشن این منطقه نیز جای پیشرفت دارد و یک گزینه مناسب و ایده­آل جهت پس­انداز و سرمایه ­گذاری­ پول­های نقد محسوب می­شود.

جمع­بندی

باغ گیاه شناسی تهران منطقه ­ای است که هم جنبه تفریح و تماشا دارد و هم می­تواند شما را به جایی راهنمایی کند که منبع سرمایه­گذاری­ برای آینده­تان است.

در این منطقه پروژه­های زیادی از جمله اطلس 1، نیروی زمینی ارتش، اطلس 3 و پاسارگاد دریاچه در حال اجرا و پیاده­سازی است که در صورت تمایل قادر به سرمایه­گذاری در هر یک از آن­ها خواهید بود.

به همین دلیل به کسانی که به این باغ بزرگ و دیدنی سفر می­کنند، توصیه می­شود تا مدت کوتاهی را صرف آشنایی با پروژه­ ها کنند.

زیرا با توجه به اقتصاد موج ­خیز ایران، بهترین کار این است که پس­ اندازهای نقدی خود را برای خرید ملک و خانه ­های مسکونی سرمایه ­گذاری کنید.

سوالات متداول

باغ گیاه‌شناسی چیست؟

باغ گیاه‌شناسی محیطی است که برای نگهداری، نمایش و مطالعه گیاهان بهره می‌برد. این باغ‌ها معمولاً شامل نمونه‌های زنده از گونه‌های گیاهی مختلف هستند و مکان‌هایی برای آموزش، تحقیقات و تفریح عمومی فراهم می‌کنند.

۳. چه چیزهایی در باغ گیاه‌شناسی دیده می‌شود؟

در باغ گیاه‌شناسی می‌توانید تنوعی از گیاهان را ببینید، از درختان بزرگ و توده‌های گیاهی گرفته تا گل‌ها، گیاهان خزانه‌دار، گیاهان آبزی و گیاهان معمولی. همچنین، می‌توانید باغ‌های تمرینی، باغ‌های علمی و باغ‌های تاریخی را نیز ببینید.

آدرس باغ گیاه شناسی تهران کجاست؟

بهترین راه دسترسی به باغ گیاه شناسی از طریق اتوبان تهران کرج غرب است (مشاهده آدرس باغ گیاه شناسی تهران روی نقشه)

امکان خرید و پیش خرید واحد های مسکونی و تجاری نزدیک باغ گیاه شناسی تهران وجود دارد؟

بله با 09121166586 تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 34

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

باغ گیاه شناسی تهران، آدرس، امکانات و پروژه­ های اطراف آن را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top