برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر

برج های مسکونی چیتگر

این روزها حفظ ارزش پول یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید همه افراد به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. بازار مسکن همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده و در حال حاضر نیز کم‌ریسک‌ترین بازار شناخته می‌شود.ما در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر و پتانسیل بالای آنها آشنا کنیم.

امروزه افراد زیادی با شرکت در طرح‌های پیش فروش آپارتمان در مناطق مختلف صاحب خانه شده‌اند. با شناخت پروژه‌های برتر در مناطق در حال توسعه و پرپتانسیل می‌توان از این فرصت‌ها نهایت استفاده را داشت. کسب اطلاعات کافی می‌تواند به شما نیز در این زمینه کمک کند.

برج‌های اطراف دریاچه چیتگر
برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر

دلایل محبوبیت منطقه چیتگر

اگر شما به دنبال پیش‌خرید آپارتمان در تهران هستید و گزینه‌های مختلفی را بررسی کرده‌اید قطعا منطقه 22 را نیز افراد زیادی به شما پیشنهاد داده‌اند. اگر تا به حال به دلایل این پیشنهاد‌ها فکر نکرده‌اید ما می‌خواهیم شما را  با آنها آشنا کنیم تا شما با تصمیم جدی پیگیر برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر باشید.

آب‌وهوای مناسب

افراد زیادی از بدی شرایط جوی در مرکز تهران به تنگنا آمده‌اند و تمایل دارند در حاشیه‌های شهر اقامت کنند. منطقه 22 به دلیل اینکه به مناطق ییلاقی نزدیک است و همچنین به دلیل وجود دریاچه و جنگل چیتگر آب‌وهوای بسیار ایده‌آلی دارد.

پتانسیل بالای رشد قیمت

با توجه به اینکه این منطقه در حال توسعه است، بدیهی است که با تکمیل پروژه‌های مختلف قیمت نواحی مختلف شد بسیار بالایی را تجربه خواهند کرد. افراد زیادی به منظور سرمایه‌گذاری به دنبال بهترین پروژه‌های پیش فروش آپارتمان در چیتگر هستند تا در کمترین زمان بیشترین سود را کسب کنند.

تعاونی‌های برتر

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باعث شده تا افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در اطراف دریاچه چیتگر علاقه‌مند شوند، حضور تعاونی‌های باسابقه و معتبر است. شناخت تعاونی‌های معتبر منطقه 22 به شما کمک خواهد کرد تا در بهترین پروژه ممکن امتیاز خود را بخرید تا واحدهای خود را به‌موقع تحویل بگیرید.

برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر را می‌توان نگینی برای منطقه 22 عنوان کرد که ویوی زیبایی در آپارتمان‌های نزدیک آن ایجاد شده است. قطعا شما نیز با دیدن تصاویری از چشم‌اندازهای پروژه‌هایی که به اتمام رسیده‌اند، به خرید واحدهای کنار دریاچه وسوسه می‌شوید.

از برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر می‌توان به برج‌های پارسیا، ایزدیار، سروناز، تریتیوم، ترنج و … اشاره کرد. با یک جستجوی ساده می‌توانید نام برج‌ها را از نزدیک به دور مطالعه کنید و با امکانات آنها آشنا شوید. با کسب اطلاعات کامل می‌توانید شما نیز در پروژه‌های جدید که در اطراف دریاچه استارت زده شده‌اند سهیم شوید. در ادامه می‌خواهیم شما را با پروژه‌های پاسارگاد، اطلس 1 و اطلس 3 بیشتر آشنا کنیم تا به پیش خرید واحدهای آنها شما نیز تامل کنید.

پروژه پاسارگاد دریاچه

یکی از بهترین برج‌های چیتگر که در منطقه 22 واحدهای آن به پیش فروش می‌رسد و پتانسیل بسیار بالایی رشد قیمت دارد، پروژه پاسارگاد دریاچه است. این آپارتمان‌ها در شمال دریاچه چیتگر واقع هستند و افراد زیادی به دلیل ویوی بسیار فوق‌العاده آن قصد سکونت دائم در آن را در ذهن می‌پرورانند.

تنها با 3 دقیقه پیاده‌روی ساکنین این مجتمع می‌توانند به باملند و دریاچه برسند. مزیت دیگر پروژه پاسارگاد دریاچه نزدیک بودن به مراکز تفریحی مختلف است. در ادامه به دیگر ویژگی‌های این مجموعه اشاره‌ای خواهیم داشت.

مساحت

این پروژه در زمینی به مساحت 6680 متر مربع کلنگ زنی شده و 4 بلوک 14 طبقه در مجموع برای آنها در نظر گرفته شده است. در هر کدام 11 طبقه مسکونی و هر طبقه 6 واحد خواهد داشت. این مجتمع با اسکلت بتنی خاص چارچوب بندی خواهد شد که در اصطلاح ضد زلزله گفته می‌شود.

ابعاد

تمامی واحدها در قالب متراژ 120 متری و سه خوابه به دست مشتریان خواهند رسید. این ابعاد عالی باعث شده تا پیش فروش واحدهای آن رونق بسیار عالی داشته باشند. شما نیز می‌توانید به کمک مشاورین مستر امتیاز از این فرصت استفاده کنید و سرمایه‌گذاری خود را در این پروژه انجام دهید.

امکانات

از امکانات پروژه دریاچه پاسارگاد که یکی از برترین برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر خواهد بود می‌توان به لابی مجلل، سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن، پارکینگ، شوتینگ زباله، راه پله اضطراری و … اشاره کرد. پروژه‌هایی که در مستر امتیاز به شما معرفی می‌شوند همگی امکانات کاملی دارند.

برج های دریاچه چیتگر
برج های دریاچه چیتگر

پروژه اطلس 1

یکی دیگر از بهترین پروژه‌های چیتگر که در حال حاضر تقاضای بسیار بالایی دارد، پروژه اطلس 1 است. این مجتمع توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش در حال ساخت بوده که در بین برترین تعاونی‌ها قرار دارد. از قسمت جنوب غربی و جنوب این مجتمع به دریاچه شهدای خلیج فارس اشراف دارد.

دسترسی پروژه خاتم 1 به بزرگراه‌های اصلی را می‌توان به عنوان یکی از مزایای آن عنوان کرد. این پروژه تنها 5 دقیقه با مجتمع بزرگ ایرانمال فاصله دارد و افرادی که قصد سکونت در آن را دارند به‌راحتی به مراکز خرید و تفریحی دسترسی خواهند داشت.

مساحت

پروژه خاتم 1 در زمینی به مساحت 560 مترمربع در یک بلوک 12 طبقه و تنها با 6 طبقه مسکونی در حال ساخت است. 5 طبقه منفی و 1 طبقه لابی باعث شده تا این پروژه جمع‌وجورتر شود و در هر طبقه مسکونی تنها 3 واحد در نظر گرفته شده که نشان از آرامش کامل ساکنین دارد.

ابعاد

واحدهای خاتم 1 در متراژهای 120، 143 و 162 متر در نظر گرفته شده که همگی سه خوابه هستند. به این ترتیب بدیهی است که یک آپارتمان دنج با ویوی عالی برای ساکنین آماده خواهد شد. با مستر امتیاز شما می‌توانید با هر بودجه‌ای در برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر واحد مناسبی پیدا کنید.

امکانات

همانطور که گفتیم اکثر پروژه‌ها در این منطقه با امکانات ویژه‌ای طراحی شده که در خاتم 1 نیز می‌توان به لابی من 24 ساعته، درب ضد سرقت، سالن ورزشی، سالن بازی کودک، روف گاردن و … اشاره کرد. ما در شرکت مستر امتیاز می‌توانیم با قیمت‌های بسیار مناسب شما را در این منطقه صاحب خانه کنیم.

پروژه اطلس 3

یکی دیگر از ایده‌آل‌ترین برج‌های مسکونی چیتگر که واحدهایی با متراژهای پایین دارد، پروژه اطلس 3 است. خاتم 3 نیز بدون شک یکی از افتخارات تعاونی آشیان آفرین آسایش خواهد بود که در میدان موج یعنی شمال دریاچه چیتگر واقع شده و امکانات ویژه‌ای دارد.

مساحت

این مجموعه در زمینی به مساحت 5004 متر مربع در قالب 3 بلوک است. هر بلوک دارای 14 طبقه که 11 طبقه آن مسکونی است. بدون شک ویوی زیبای واحدهای این پروژه نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

ابعاد

در میان برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر کمتر مجتمعی پیدا خواهید کرد که برخی از واحدهای آن 60 متر باشند. اطلس 3 با واحدهای 60، 90 و 120 متر این امکان را برای افراد مختلف فراهم کرده تا با بودجه‌های مختلف بتوانند مسکنی امن و مدرن در اختیار داشته باشند.

امکانات

این برج دریاچه چیتگر نیز امکانات قابلی نظیر سیستم اطفا حریق، آسانسور حمل بار، روف گاردن، سالن اجتماعات، دوربین مدار بسته، نگهبانی 24 ساعته و … دارد. در میان گزینه‌های پیش فروش آپارتمان در تهران بدون شک این پروژه‌ها بی‌نظیر هستند و قطعا شما را به هدفتان می‌رسانند.

همکاری با مجموعه‌ای معتبر

یکی از نکات مهمی که باید در هنگام پیش خرید آپارتمان در چیتگر به آن توجه داشته باشید، پیدا کردن راهنمای راه باتجربه و کاربلد است. مجموعه مستر امتیاز با توجه به اشرافی که به پروژه‌های در حال ساخت در منطقه 22 دارد، می‌تواند به شما در خرید واحدهای برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برج‌های چیتگر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت مستر امتیاز با ما تماس بگیرید و از اطلاعات مشاورین کاربلد بهره‌مند شوید.

جمع بندی

این روزها افراد زیادی برای صاحب خانه شدن یا انجام یک سرمایه‌گذاری کم‌ریسک اقدام به پیش خرید آپارتمان می‌کنند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر آشنا کنیم و 3 پروژه خاص را با اطلاعات بیشتری برای شما شرح دادیم. برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر می‌توانید با مشاورین مستر امتیاز در ارتباط باشید.

برج‌ های اطراف دریاچه چیتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top