برج دوقلو فرتاک گرمدره : آرمانی برای آینده

برج دوقلو فرتاک گرمدره

برج دوقلو فرتاک گرمدره توسط تعاونی فرتاک بنا گردید. این برج ها در قالب 2 برج چسبیده به هم با کاربری تجاری مسکونی در مساحتی به وسعت 2360 متر مربع در غرب تهران و در گرمدره احداث و در مجموع 182 واحد دارد.

دسترسی و موقعیت دقیق برج دوقلو مجلل فرتاک

این برج ها در نزدیکی منطقه 22، دریاچه چیتگر، ایرانمال هستند. با توجه به قرار گرفتن این برج ها در گرمدره آب و هوای مناسبی دارد. بهترین راه دسترسی به این برج ها از طریق اتوبان تهران کرج است اما از طریق اتوبان حکیم و همت نیز قابل دسترس است. میتوانید از نقشه برج دوقلو مجلل گرمدره فرتاک نیز استفاده کنید.

تعداد بلوک، ابعاد و متراژ آپارتمان ها در برج دوقلو مجلل فرتاک

تعاونی کاشانه سازه فرتاک پروژه برج دوقلو مجلل فرتاک را در 2 بلوک احداث کرده. بلوک های این برج در 16 طبقه در قالب 11 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و تجاری و 4 طبقه پارکینگ است . بخش تجاری شامل واحد های تجاریه 35 تا 120 متر میباشد.

واحد های مسکونی این برج ها دارای متراژ های 63 تا 134 متر در تیپ های تک خواب دو خواب و سه خواب ساخته شده است. واحد های 63 تا 80 متر تک خواب واحد های 112 و 135 متر به صورت سه خواب و باقیمانده واحد ها به صورت دو خواب ساخته شده اند.

برج دوقلو مجلل فرتاک در مجموع 182 واحد را شامل میشود.

امکانات برج ها

در طراحی برج دوقلو مجلل فرتاک علاوه بر طراحی به صورت خوش نقشه و نورگیر میتوان به امکانات زیر نیز اشاره کرد:

  • هلی پد
  • 2 لاین آسانسور
  • سالن ورزشی
  • شوتینگ زباله
  • آیفون تصویری
  • پارکینگ مهمان
  • روف گاردن زیبا
  • سیستم اتفاء حریق
  • سالن اجتماع 100 متر مربع
  • و …

نوع اسکلت و متریال برج ها

این برج از اسکلت بتن بهره میبرند و کاملا ضد ضلزله است.نمای برج ها سنگ و سیمان شسته است و از متریال با کیفیت در ساخت برج ها استفاده شده است.استفاده از سنگ های بزرگ در کف و دیوارهای لابی، استفاده از چوب و کناف در طراحی سقف ها و نورپردازی های زیبا از دیگر مزیت های این برج ها است.

در طراحی سالن اجتماعات و فضای پارکینگ از لامپ های هالوژن، اشیاء دکوری، آب نما و نور پردازی های زیبا استفاده شده که باعث ایجاد فضای دل نشینی شده است.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی برج دوقلو مجلل فرتاک پرداختیم و از ابعاد و امکانات سخن گفتیم. این پروژه به دلیل امکانات زیاد و واحد های نقلی و کوچک علاقه مندان بسیاری دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و یا پیش فروش آپارتمان در چیتگر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آدرس و مکان دقیق برج دوقلو مجلل فرتاک کجاست؟

بهترین راه دسترسی به این برج ها از طریق اتوبان تهران کرج است اما از طریق اتوبان حکیم و همت نیز قابل دسترس است. میتوانید از نقشه برج دوقلو مجلل گرمدره فرتاک نیز استفاده کنید.

آیا برج ها دارای واحد های نقلی و کوچک هستند؟

بله برج ها دارای واحد 63 تا 80 متر نقلیست.

برای خرید آپارتمان و یا پیش خرید آپارتمان در چیتگر با چه شماره ای تماس بگیریم؟

با شماره 09121166586 تماس بگیرید.

برج دوقلو فرتاک گرمدره : آرمانی برای آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top