برج های پارسیا دریاچه چیتگر آرامش بر فراز بلند ترین ساختمان های ایران

برج های پارسیا دریاچه چیتگر

برج های پارسیا دریاچه توسط اتحادیه رسا (اتحادیه جمعی از تعاونی های منطقه 22 نظیر تعاونی آشیان آفرین آسایش و سایر تعاونی ها) ساخته شد و در سال 1395 تحویل مالکان گردید. برج های پارسیا چیتگر در مجموع 888 واحد را شامل میشود.

دسترسی و موقعیت دقیق برج های پارسیا منطقه 22

این برجها در ضلع شمالی دریاچه چیتگر ساخته و چسبیده به میدان ساحل هستند. دارای ویو دریاچه و نزدیک امکانات رفاهی بام لند هستند. واحد های شمالی این برج های دارای دید ابدی به کوه های سمت شمال هستند. برای دسترسی به این برج ها میتوانید از طریق اتوبان های حکیم، همت و آزادگان اقدام کنید. (مشاهده برج های پارسیا روی نقشه)

برج های پارسیا دریاچه
برج های پارسیا دریاچه

تعداد بلوک، ابعاد و متراژ آپارتمان ها در برج های پارسیا چیتگر

این پروژه در قالب 12 بلوک 26طبقه ساخته شده که 21 طبقه آن مسکونیست.برج ها با اسامی سرو، ارکیده و یاس نام گذاری شده اند. این برج ها را به نام ائمه نیز میشناسند و هر برج را به نام یکی از ائمه نام گذاری کرده اند. متراژ واحد ها 135، 138 و 200 متر میباشد. به این صورت که از طبقه اول تا طبقه شانزدهم، 4 واحدی و طبقات هفدهم تا بیست و یکم 2 واحد دارد. اکثر واحد ها به صورت 3 خوابه میباشند اما واحد 2 خوابه نیز موجود است.

امکانات برج های پارسیا دریاچه چیتگر

محوطه بیرونی این برج ها شامل زمین ورزش، آب نما، آلاچبق و محطه سازی زیباست که این برج ها به پر طرفدار ترین برج های منطقه 22 تبدیل کرده.

اما نکته اصلی در مورد این برج ها امکانات رفاهی داخل آنهاست که شامل :

  • سیستم جمع آوری زباله(شوتینگ زباله)
  • لابی و لابی من 24 ساعته
  • برق اضطراری
  • دوربین مدار بسته
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • 2 لاین آسانسور
  • آنتن مرکزی
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • و…….

نوع اسکلت و متریال برج های پارسیا دریاچه

این برج ها از اسکلت فلزی بهره میبرند و کاملا ضد ضلزله هستند.برای شیرالات، آسانسور، چیلر و … از بهترین برند های خارجیست همچنین نمای پروژه به صورت سنگ و سیمان است و در شب نیز دارای نور پردازی فوق العاده زیباست که از دریاچه چیتگر قابل مشاهده است. دیوار ها برج از نوع بلوک سیمان هستند و عایق گرما و سرما هستند.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی برج های پارسیا دریاچه پرداختیم و از ابعاد و امکانات سخن گفتیم. این برج ها به دلیل امکانات زیاد علاقه مندان بسیاری دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و یا پیش فروش آپارتمان در چیتگر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آدرس و مکان دقیق این برج ها کجاست؟

(مشاهده برج های پارسیا روی نقشه)

برای خرید و مشاوره با چه شماره ای تماس بگیریم؟

با شماره 09121166586 تماس بگیرید.

برج های پارسیا دریاچه چیتگر آرامش بر فراز بلند ترین ساختمان های ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top