پروژه های در حال ساخت خاتم، بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر و منطقه 22

پیش فروش آپارتمان در چیتگر

با توجه به مشکلات اقتصادی مختلفی که در کشور وجود دارد، برای حفظ ارزش پول باید راهکار مناسبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد. مسکن یکی از موضوعات مهمی است که در سال‌های اخیر دولت‌های مختلف برای حل مشکل آن ایده‌هایی را ارائه داده‌اند.این روزها پروژه‌های مختلفی در جای جای ایران در حال پایه‌ریزی است که می‌توان با کسب اطلاعات از امتیازهای آنها استفاده کرد. ما قصد داریم تا در این مطلب شما را با جزئیات بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر آشنا کنیم تا بتوانید با مراجعه به یک سایت معتبر شما نیز در این زمینه فعالیت داشته باشید.

پروژه اطس 2(خاتم)
نمایی فعلی پروژه

منطقه 22 تهران

قبل از هر چیز بهتر است منطقه 22 تهران یعنی غربی‌ترین منطقه این شهر را خدمت شما معرفی کنیم. این بخش در قسمت جنوبی کوهپایه‌های رشته کوه البرز واقع شده که در مرزهای شمالی آن مناطق ییلاقی نظیر وردیج، واریش، سنگان، سولقان و … قرار دارند.

همجواری با این مناطق دلیلی است که آب‌وهوای این منطقه بسیار ایده‌آل شده و محبوبیت زیادی در بین تهرانی‌ها کسب کرده است. البته جنگل و دریاچه چیتگر را نیز می‌توان دلیلی بر خوش آب‌وهوا بودن این منطقه ذکر کرد که اکثر افراد با آنها آشنا هستند.

با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی از سال‌ها پیش پروژه‌های بزرگ و کوچکی در صنعت عمران در این منطقه کلنگ زده شد. بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل شرایط ایده‌آل این روزها ترجیح می‌دهند که در منطقه 22 فعالیت داشته باشند. ما سعی داریم تا اطلاعات شفافی در مورد بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر در خدمت شما قرار دهیم.

تنوع پروژه در منطقه 22 و چیتگر

اگر شما نیز به فکر سرمایه‌گذاری یا پیش خرید آپارتمان در تهران هستید، با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که بخش چیتگر بهترین انتخاب می‌تواند باشد. دلایلی زیادی بر این ادعا می‌توان عنوان کرد که از جمله آنها دسترسی آسان به بزرگراه‌های اصلی، مراکز خرید فوق‌العاده، مراکز تفریحی مختلف و همچنین تنوع پروژه‌ها است.

در این منطقه شما می‌توانید به‌صورت سهام، پیش خرید امتیاز یا خرید از بخش خصوصی صاحب ملک شوید. هر کدام از این روش‌ها مزایای خاصی دارند و هر کس در حال حاضر اقدام به خرید کند بدون هیچ تردیدی سود مناسبی کسب خواهد کرد.

در شرایط فعلی خرید مسکن برای جوانان بسیار دشوار شده و به همین دلیل پیش خرید آپارتمان در چیتگر را برای آنها پیشنهاد می‌دهیم. از انواع پروژه‌های در حال ساخت در چیتگر می‌توان به پروژه‌های خاتم اشاره کرد که در ادامه شرح بیشتری در این باره خواهیم داد.

پیش فروش آپارتمان های نیکان مروارید شهر
پیش فروش آپارتمان های نیکان مروارید شهر

 پروژه‌های خاتم

در قسمت‌های مختلف منطقه 22 پروژه‌های خاتم کلنگ زده شده و کیفیت ساخت آنها زبانزد خاص و عام شده است. این پروژه‌ها با نام‌های اطلس1، 2 و 3 در حال ساخت هستند که شما نیز می‌توانید از امتیاز آنها خریداری کنید.

شاید موارد زیادی به عنوان بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر به شما پیشنهاد داده شود که ما توصیه می‌کنیم همه موارد را با دقت کامل بررسی کنید و پس از مقایسه تصمیم بگیرید. در ادامه ما این سه پروژه را به اختصار برای شما شرح خواهیم داد.

پیش فروش آپارتمان‌های اطلس 1 (خاتم)

شاید اهمیت پیش فروش آپارتمان در چیتگر با کمی جستجو برای شما نیز مشخص شود. در بررسی شرایط یک پروژه لازم است که موقعیت مکانی، امکانات، مساحت و ابعاد آپارتمان‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. در ادامه این موارد را برای شما در هر پروژه خاتم شرح می‌دهیم.

موقعیت مکانی

چشم‌انداز پروژه اطلس 1 را به نظر بسیاری از افراد می‌توان بزرگ‌ترین مزیت آن در نظر گرفت. از سمت شمال و شمال شرقی اشراف کاملی به پارک جنگلی لتمان و آبشار تهران دارد و از سمت جنوب و جنوب غربی ساکنین آپارتمان‌ها مشرف به پارک جنگلی چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس خواهند داشت.

ساکنین این پروژه در عرض 1 دقیقه می‌توانند خودشان را به بزرگراه همت برسانند؛ از طرفی تنها 10 دقیقه با مترو چیتگر و 5 دقیقه با اتوبان حکیم فاصله دارند. فروشگاه بزرگ ایران مال نیز در نزدیکی این پروژه واقع است که این مزایا نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

مساحت پروژه

پروژه خاتم 1 با مساحتی قریب به 560 متر در حال ساخت است که در کل 12 طبقه خواهد داشت. یک طبقه لابی، 5 طبقه منفی و 6 طبقه مسکونی که در هر طبقه 3 واحد در نظر گرفته ایم. نقشه ساختمان به‌گونه‌ای طراحی شده که نورگیری فوق‌العاده‌ای دارد.

امکانات

با رویکرد عالی پیش فروش آپارتمان در چیتگر پروژه‌های جدید امکانات برجسته‌ای را برای ساکنین در نظر گرفته‌اند. از امکانات پروژه اطلس 1 خاتم می‌توان به لابی مجلل و لابی من 24 ساعته، درب ضد سرقت، سیستم سرمایشی گرمایشی اختصاصی، پارکینگ، راه پله اضطراری، اعلام و اطفاء حریق، زمین ورزشی و بازی، آسانسور حمل بار، سالن ورزشی و اجتماعات، شوتینگ زباله، روف گاردن و … اشاره کرد.

متراژ آپارتمان‌ها

یکی دیگر از اطلاعات مهمی که باید در بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر به آن توجه داشته باشید متراژ است. متراژ آپارتمان‌های این پروژه 120، 143 و 162 است که برای اکثر خانواده‌ها می‌تواند مکانی دنج باشد.

پیش فروش آپارتمان‌های اطلس 2 (خاتم)

پروژه‌های مختلفی با عنوان پیش فروش آپارتمان در تهران وجود دارد اما به دلیل پتانسیل بالای منطقه چیتگر بهتر است با انواع پروژه‌ها در این منطقه آشنا شوید. در ادامه به برخی از ویژگی‌های پروژه اطلس 2 خواهیم پرداخت.

موقعیت مکانی

اگر به نقشه توجه کنید این پروژه بین دو بزرگ‌راه اصلی حکیم و همت واقع شده که دسترسی به راه‌های دیگر را نیز آسان کرده است. این پروژه نیز با مترو، مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کمی دارد.

مساحت پروژه

 مساحت کل پروژه 1700 متر مربع در نظر گرفته شده که در مجموع 14 طبقه دارد. 2 طبقه منفی، 11 طبقه مسکونی و یک طبقه لابی با امکانات خاص و ضد زلزله بازخورد این پروژه خواهد بود.

امکانات

این پروژه همانند اطلس 1 توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش در حال ساخت بوده و به همین دلیل امکانات مشابهی در نظر گرفته شده است.

متراژ

برای ابعاد آپارتمان‌ها در این پروژه متراژهای 90 تا 160 مترمربعی در نظر گرفته شده که در قرارداد شرح کاملی بر این قضیه آورده می‌شود. شما می‌توانید بهترین گزینه را به کمک سایت مستر امتیاز خریداری کنید.

پیش فروش آپارتمان‌های اطلس 3 (خاتم)

شرح این پروژه را کاملا مختصر انجام می‌دهیم تا در صورت تمایل شما با یک مرجع معتبر در تماس باشید تا تمام جزئیات را از آنها بگیرید. پروژه خاتم 3 در شمال دریاچه چیتگر واقع شده و علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده دسترسی خوبی به شاهراه‌های اصلی دارد.

مساحت 5004 مترمربعی آن شاید نظر شما را به خود جلب کند که امکانات بسیار ویژه‌ای برای آن تدارک دیده ایم. در بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر توصیه میٌ‌کنیم شرایط این پروژه را حتما مرور کنید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

پیش فروش آپارتمان در چیتگر
پیش فروش آپارتمان در چیتگر

مستر امتیاز

قطعا می‌دانید که خرید و فروش ملک در ایران با تنش‌های بسیار زیادی روبرو است. به‌طورکلی شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته که اعتماد به یک مجموعه خاص بسیار سخت است و باید در انتخاب آن بسیار هوشیار بود. در منطقه 22 تهران املاک بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با تحقیق به یک سایت معتبر مراجعه کنید.

مستر امتیاز برترین مرجع پیش فروش آپارتمان در چیتگر و منطقه22 تهران است که با فعالیت صادقانه خود توانسته رضایت افراد زیادی را جلب کند. شما نیز می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت این مجموعه تماس بگیرید و شرایط پروژه‌های مختلف را جویا شوید.

جمع بندی

یکی از مهم‌ترین مباحث در کشور بحث مسکن است که با تعریف پروژه‌های جدید جای امید است که با پیش فروش آنها اکثر افراد صاحب خانه شوند. ما در این مطلب در مورد بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر و پروژه‌های خاتم اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشتیم.

مجموعه مستر امتیاز می‌تواند برترین پروژه‌های منطقه 22 را با بهترین قیمت‌ها برای شما خرید کند. با اعتماد به این مجموعه شما می‌توانید سرمایه‌گذاری درستی در این زمینه انجام دهید. مشاورین مستر امتیاز شما را با جزئیات بیشتر پروژه‌ها آشنا خواهند کرد.

پروژه های در حال ساخت خاتم، بهترین فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر و منطقه 22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top