بهترین پروژه های منطقه 22 : از زیبایی چیتگر گرفته تا امکانات برج های مسکونی

بهترین پروژه های منطقه 22
4.8
(8)

در حال‌حاضر، با پیشرفت ساخت و سازها در منطقه 22 تهران، فعالیت‌های پیش‌خرید و پیش‌فروش ملک در این ناحیه به اوج خود رسیده است. تعاونی‌های مسکن نیز به‌منظور ارتقا این فعالیت‌ها، پروژه‌های تعاونی‌ساز را راه‌اندازی کرده و اعضای خود را در این زمینه گردآوری می‌کنند. برای کسب سود در بهترین پروژه های منطقه 22، می‌توانید با بهترین تعاونی‌های منطقه همکاری کنید.

کسب سود در منطقه 22

منطقه 22 تهران که در شمال غرب شهر واقع شده است، به لحاظ امکانات رفاهی، تفریحی و آب‌وهوای مطلوب، به‌عنوان یکی از مناطق خوش‌آتیه تهران و حتی کل کشور در زمینه مسکن شناخته می‌شود. این منطقه از وسعت گسترده‌ای برخوردار است و به تاریخچه‌ای جالب با خاندان فرمانفرمایان بازمی‌گردد. چراکه ابتدا متعلق به این خاندان بود و پس از آن به‌عنوان اراضی ملی مورد استفاده قرار گرفت. برنامه‌ریزی جهت توسعه امکانات رفاهی تهران در این منطقه صورت گرفته است و در حال حاضر با محیط‌های پراکنده‌ای مانند شهری میان بزرگراه‌های مهم از جمله شهید خرازی، همت، حکیم و آزادگان گسترش یافته است.

بهترین پروژه های منطقه 22
بهترین پروژه های منطقه 22

پروژه های مطمئن چیتگر

پروژه‌ها و زیرساخت‌های شهری در حال اجرای منطقه 22 که به‌عنوان پروژه های مطمئن چیتگر شناخته می‌شوند، نشان از توجه مدیران شهری و طراحان به جلب و توسعه واحدها و مجتمع‌های تجاری-اداری دارد. هدف اصلی آنان تبدیل این منطقه به یک قطب گردشگری (تجاری، اداری، تفریحی) در کل کشور است و این طرح به مراتب در حال اجرا و پیشرفت خواهد بود.

این تلاش‌ها به سمت جذب سود و ایجاد فرصت‌های جدید برای جامعه محلی و کل کشور به‌صورت هدفمند است. بهترین پروژه های منطقه 22 این زمینه را برای کسب سود مهیا می‌کنند تا این منطقه به‌عنوان مکانی برای انجام بهترین سرمایه‌ گذاری در ایران شناخته شود.

بررسی بهترین پروژه های منطقه 22

منطقه 22 شهرداری تهران به‌دلیل موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، آب‌وهوای مناسب و چشم‌انداز امن و پیشرفت، یکی از مناطق با پتانسیل بسیار بالا برای توسعه و پیشرفت به‌حساب می‌آید. این ویژگی‌ها سبب جذب سود بسیاری شد و اجرای انواع پروژه‌های ساختمانی در این ناحیه را توسعه داد.

برج‌سازی‌های فراوانی در منطقه 22 انجام شده‌اند و در حال اجرا هستند. پروژه‌های متنوعی از جمله تجاری-اداری و بهترین پروژه های مسکونی چیتگر اجرا و به بهره‌مندی مردم قرار گرفته‌اند یا در حال ساخت‌وساز هستند. این پروژه‌ها با ارتقا تجربه زندگی شهروندان و ایجاد امکانات مدرن، به منطقه حس زیبایی و کاربری خاصی داده‌اند.

این موارد شامل پروژه‌هایی از قبیل:

  • اجرای پروژه‌های تجاری-اداری با امکانات مدرن و پیشرفته.
  • ساخت و اجرای پروژه‌های مسکونی با استانداردهای لوکس و امکانات برجسته.

این تحولات نه‌تنها به توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه کمک می‌کند، بلکه زندگی شهروندان را نیز بهبود می‌بخشید و جاذبه جدیدی برای کسب سود و زندگی بهتر ایجاد می‌کند. البته از آنجایی که بیشتر این پروژه‌ها به‌صورت پیش فروش در دست خریداران قرار می‌گیرد، افراد باید اطلاعات کاملی در رابطه با قوانین پیش فروش آپارتمان داشته باشند تا بتوانند به‌راحتی بهترین پروژه چیتگر را از آن خود کنند. حال به سراغ معرفی آن‌ها می‌رویم.

مناطق مسکونی چیتگر
مناطق مسکونی چیتگر

پروژه های تجاری-اداری منطقه 22

از جمله مهم‌ترین پروژه‌های تجاری اداری منطقه 22 چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجتمع تجاری-اداری رزمال

این مجموعه با 25 طبقه و مساحت 200 هزار متر مربع در منطقه 22 تهران ساخته شده است تا عموم مردم از آن بهره ببرند. این طبقات به کاربری‌های تجاری، اداری و ورزشی تخصیص یافته‌اند و تقسیم‌بندی زیر را دارند:

  • 5 طبقه منفی این مجموعه شامل پارکینگ، استخر و کارواش است. این امکانات ارزش افزوده زیادی را برای ساکنان و کاربران فراهم می‌سازند.
  • 5 طبقه تجاری، فرهنگی و ورزشی نیز از اجزای این مجموعه است. این بخش شامل سالن‌های چندمنظوره و هایپرمارکت خواهد بود که تنوع فراوانی از خدمات و کسب‌وکارها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این‌رو این سازه به‌عنوان بخشی از بهترین پروژه های منطقه 22 قرار می‌گیرد.
  • دو برج اداری نیز با 14 و 15 طبقه به چشم‌انداز زیبای دریاچه، آبشار تهران و پارک چیتگر می‌پردازند. این ادارات با طراحی منحصربه‌فرد و امکانات مدرن، فرصتی برای کسب‌وکارها و شرکت‌ها فراهم می‌آورند تا در محیطی شگفت‌انگیز و با امکانات خاص، فعالیت خود را انجام دهند.

این تنوع در کاربری طبقات، این مجموعه را به یک پروژه چندمنظوره و جامع تبدیل کرده است که به توسعه و پیشرفت منطقه 22 شهرداری تهران بسیار کمک می‌کند. با کمک از تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 این امکان را دارید تا اطلاعات بیشتر و بهتری در رابطه با این پروژه دریافت کنید.

مجتمع تجاری-اداری لکسون

پروژه مجتمع لکسون که بخشی از بهترین پروژه های چیتگر محسوب می‌شود، واقع در ساحل شرقی دریاچه چیتگراست و به‌صورت یک برج 30 طبقه، توسط تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت در دست اجرا است. این پروژه با کاربری تجاری، اداری و ارائه خدمات هتلینگ، تقسیم‌بندی زیر را دارد:

  • در طبقات -1 تا 3، واحدهای تجاری به مساحت‌های 30 الی 300 متر قرار دارند که امکان ایجاد تنوع و چندگانگی در خدمات و کسب‌وکارها فراهم می‌آورد.
  • طبقات 4 تا 6 به خدمات هتلینگ اختصاص یافته‌اند که این امکان را به مهمانان برای اقامت و استفاده از خدمات هتلینگ ارائه می‌دهند.
  • طبقات 7 تا 21 با کاربری اداری و واحدهای به مساحت‌های 60 الی 160 متر، فرصتی مناسب برای ایجاد محیط کاری مناسب و حرفه‌ای فراهم می‌آورند.

یکی از ویژگی‌های برج لکسون، ارائه همزمان خدمات هتلینگ و اداری است که به مهمانان بخش اداری این امکان را می‌دهد تا در محیطی لوکس و با امکانات به روز، اقامت خود را لذت‌بخش کنند. این ترکیب چشم‌انداز زیبا، کاربری متنوع و ارائه خدمات بهترین پروژه های منطقه 22 مانند پروژه لکسون را به یک انتخاب برجسته در منطقه تبدیل کرده است.

مجتمع تجاری-اداری آرتمیس

پروژه مجتمع تجاری اداری آرتمیس، در قلب شمال دریاچه چیتگر و در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد و به‌عنوان یک پروژه چند منظوره، امکانات و خدمات متنوعی را فراهم کرده است. این مجموعه از 6 برج مجزا تشکیل شده است و به‌دلیل تنوع کاربری، به‌عنوان بهترین برج منطقه 22 نیز معرفی می‌شوند.

آرتمیس به‌عنوان یک مجموعه جامع، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به مرکز همایش‌های بین المللی، سینما، شهربازی، هایپرمارکت و مجموعه های ورزشی که شامل استخر، سونا و بدنسازی می‌شوند، اشاره کرد. وجود فودکورت و رستوران‌های بین المللی در این مجموعه، تجربه خرید و تفریح را برای ساکنان و بازدیدکنندگان به یک سطح بالاتر ارتقا داده است.

برج‌های مجتمع آرتمیس با قرارگیری در لیست بهترین پروژه های منطقه 22 ، با دارا بودن 7 طبقه پارکینگ و 4 طبقه تجاری، تسهیلات آسانسورها و ورودی‌های مجزا، به ساکنان این اجتماع امکانات کامل و مناسب را فراهم می‌سازند. طبقات اداری نیز با امکانات مدرن و نورپردازی مناسب، به محیطی مناسب برای فعالیت‌های اداری تبدیل شده‌اند.

بهترین پروژه های مسکونی چیتگر
بهترین پروژه های مسکونی چیتگر

لیست برترین پروژه‌های تعاونی در منطقه 22

حال که تا به این قسمت با بهترین پروژه های منطقه 22 از نوع کاربری اداری و تجاری آشنا شدید، در این بخش قصد داریم شما را با بهترین پروژه‌های تعاونی ساز که با بهره‌گیری از کمک بهترین تعاونی‌ها نظیر تعاونی فرتاک (تعاونی کاشانه سازه فرتاک) ساخته شده‌اند، آشنا کنیم.

پروژه تعاونی ساز برج دوقلو فرتاک

پروژه دوقلو فرتاک، با کاربری تجاری – مسکونی، به عنوان یک برج دوقلو در منطقه گرمدره، نزدیک‌ترین نقطه به منطقه 22 تهران واقع شده است. این پروژه که به‌عنوان بهترین برج منطقه 22 نیز مطرح می‌شود، از نزدیکی به امکانات رفاهی معروف این منطقه مانند مجموعه ایران مال، دریاچه چیتگر و آبشار تهران بهره‌مند است.

برج‌های دوقلو فرتاک که بخشی از بهترین پروژه های منطقه 22 هستند، در قالب 2 برج به هم چسبیده طراحی و اجرا می‌شوند که از طراحی زیبا و معماری باکیفیت برخوردار هستند. این مجموعه با درنظرگرفتن امکانات متنوع، ویژگی‌ها و نقاط قوت فراوانی دارد. با توجه‌به کاربری تجاری – مسکونی، در طبقه همکف این مجموعه واحدهای تجاری به مساحت 1000 مترمربع واقع شده‌اند. بخش تجاری شامل 8 واحد با زیربنای 35 تا 120 متر مربع است.

شرکت فرتاک به‌عنوان مجری این پروژه، در حال انجام عملیات ساخت و اجرا است و این امکان برای کسب سرمایه در قالب پیش خرید به وجود آورده است. این شرکت با بهره‌گیری از تجربه کارشناسان ماهر در زمینه ساخت‌وساز و تولید مسکن، به ارائه پروژه‌های باکیفیت مشغول است.

پروژه تعاونی ساز برج فراز

پروژه جدید گروه مهندسی فرتاک، برج فراز در منطقه 22 تهران، در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و یک پروژه با مشخصات منحصربه‌فرد و شرایط پیش‌فروش مناسب جهت کسب سرمایه محسوب می‌شود. با تمرکز در شهرک مروارید، پروژه فراز فرتاک از جمله ساختمان‌های برجسته است که از فونداسیون قوی و مستحکم بهره‌مند خواهد بود. این مسئله از نظر مقاومت در برابر زلزله اهمیت زیادی دارد.( مشاهده آدرس پروژه فراز فرتاک روی نقشه )

مشخصات برج فراز که از جمله بهترین پروژه های منطقه 22 است، شامل موارد زیر می‌شود:

  • 24 طبقه با 114 واحد، هر طبقه شامل 6 واحد
  • 3 لاین آسانسور مجزا
  • لابی و روف گاردن
  • 4 طبقه منفی و پارکینگ بی‌نهایت
  • دسترسی آسان به به سالن‌های ورزشی و مراسمات
  • استفاده از سیستم اطفا حریق در سرتاسر برج
  • به‌کارگیری سیستم سرمایش و گرمایش با کیفیت بالا
  • متراژهای مختلف
  • دسترسی سریع به اتوبان

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، این امکان را دارید تا با مشاوران گروه فرتاک تماس حاصل کنید. این تعاونی در منطقه 22 تهران با انجام پروژه‌های عمرانی متعدد، در زمینه فعالیت و توسعه شهرسازی به‌دنبال تحقق اهداف خود است.

پروژه های مطمئن چیتگر : پروژه تعاونی ساز افق فرتاک

پروژه افق فرتاک در یکی از بهترین لوکیشن‌های منطقه 22، در محله زیبا دشت، میدان لاله، بلوار گلبانگ، توسط شرکت تعاونی کاشانه ساز فرتاک که زیر نظر اداره تعاون کشور فعالیت دارد، در حال ساخت و اجرا است. این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های برجسته و با ویژگی‌های استثنایی در منطقه 22 تهران معرفی می‌شود. موقعیت فوق‌العاده این پروژه، آن را به یک گزینه مناسب برای کسب سود تبدیل کرده است.(مشاهده پروژه افق فرتاک روی نقشه)

برج افق فرتاک شامل 21 طبقه و مجموعا 256 واحد مسکونی است. این پروژه یکی از پروژه‌های فعال و در دست اجرا در منطقه 22 است و تحت نظارت تعاونی کاشانه ساز فرتاک در حال احداث است. تعاونی کاشانه ساز فرتاک از تعاونی‌های برجسته منطقه 22 تهران محسوب می‌شود که با سابقه درخشان در زمینه ساختمان و سازندگی فعالیت دارد تا بهترین پروژه های منطقه 22 را ارائه دهد.

تعاونی فرتاک

این شرکت با شماره ثبت 433160 با استفاده از تخصص کارشناسان ماهر در زمینه ارائه خدمات فنی و اجرایی در صنعت ساختمان فعالیت می‌نماید. با کمک از تعاونی کاشانه سازه فرتاک می‌توانید در بهترین پروژه های مسکونی چیتگر و انواع پروژه‌های تجاری – اداری برای پیش خرید اقدام و به سود بسیاری دست یابید. برای بهره‌مندی از یک فرصت عالی و مناسب، با مشاوران حرفه‌ای و کارآزموده فرتاک ارتباط برقرار سازید.

کمی با پروژه سهند چیتگر آشنا شوید

پروژه سهند، در محدوده مروارید شهر چیتگر، در زمینی به مساحت 2152 متر مربع و با شماره پلاک 2102 در قالب بلوک 18 و 14 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و 3 طبقه پارکینگ و انباری توسط شرکت تعاونی سازه گستر چیتگر به بهره‌برداری رسیده است.(مشاهده آدرس پروژه سهند روی نقشه )

این پروژه شامل 114 واحد مسکونی خواهد بود که هر طبقه 8 واحد دارد. اندازه واحدهای این پروژه به‌صورت 138 متری با 6 دانگ و 70 متری با 3 دانگ اعلام شده است. تا تاریخ 29 شهریور سال 1402، هیچ تغییری در پروژه اعلام نشده است ولی در صورت انجام هرگونه تغییرات، اطلاعات این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

این پروژه با موقعیت خوب و امکانات مناسب یک گزینه جذاب برای زندگی درنظرگرفته می‌شود. به‌دلیل کیفیت ساخت و موقعیت مکانی ایده‌آل، انتظار می‌رود که پروژه سهند یک، تبدیل به یکی از بهترین پروژه های منطقه 22 شود.

بهترین پروژه های مسکونی چیتگر
بهترین پروژه های مسکونی چیتگر

امکانات پروژه سهند چیتگر

تعاونی سازه گستر چیتگر امکانات منحصربه‌فردی را در پروژه‌ی خود، به شرح زیر اعلام کرده است:

  • لابی مجلل برای پذیرایی از ساکنان و مهمانان، محل بازی کودکان برای ایجاد فضای سرگرم‌کننده و امن برای کودکان.
  •  سالن اجتماعات جهت برگزاری ملاقات‌ها و رویدادهای مختلف، اتاق مدیریت جهت اداره کارهای مدیریتی، اتاق سرایداری برای ایجاد نظم و امنیت در ساختمان.
  •  پیست دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک فعالیت ورزشی محبوب، 3 لاین آسانسور و پله اضطراری جهت دسترسی آسان و ایمن به هر طبقه از ساختمان.

توجه داشته باشید که برخی از این امکانات از الزامات پروژه محسوب می‌شوند و تنها اطلاعاتی که تعاونی اعلام کرده است در اینجا مطرح می‌شود. این امکانات احتمالا در طول زمان تغییراتی داشته باشد و از آنجایی که پروژه سهند بهترین برج منطقه 22 محسوب خواهد شد، قطعا این امکانات بهبود می‌یابند.

تعاونی آشیان آفرین آسایش: ارائه دهنده بهترین پروژه های منطقه 22

تعاونی آشیان آفرین آسایش با افتخار از اعضای خود، تخصص و تجربه بالایی در زمینه مهندسی و ساخت‌وساز جلب کرده است. این تیم مجرب و کارآزموده تصمیم به تشکیل این شرکت گرفت و با همت و تعهد به ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ساختمانی می‌پردازد.

با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و ارائه خدمات متمایز، تعاونی انبوه سازان آشیان آفرین آسایش به‌عنوان یک نهاد معتبر در عرصه ساخت‌وساز در حال پیشروی و توسعه است. این تیم متعهد به ارتقا استانداردهای صنعت ساختمانی و ایجاد بهترین پروژه چیتگر با ارزش افزوده بالا است.

بهترین پروژه چیتگر
بهترین پروژه چیتگر

بررسی و آشنایی با پروژه اطلس 3

پروژه اطلس 3 یک پروژه بسیار بزرگ و شگفت‌انگیز در شمال دریاچه چیتگر، با همکاری تعاونی آشیان آفرین آسایش در حال بهره‌برداری است و در دسته بهترین پروژه های منطقه 22 جای می‌گیرد. این پروژه که در موقعیت بسیار عالی بین میدان موج و میدان ساحل واقع شده است، در قلب منطقه 22 تهران قرار دارد و در حال احداث در زمینی به مساحت 5000 متر مربع با پلاک ثبتی 1919 است.( مشاهده آدرس پروژه اطلس 3 (خاتم) روی نقشه )

تحویل این پروژه بزرگ در مدت 4 سال پیش‌بینی شده است و از آنجایی که از پروژه های مطمئن چیتگر درنظرگرفته می‌شود، می‌تواند یک گزینه عالی برای درامد زایی و زندگی شهری باشد.

مشخصات پروژه

اطلس 3، با ساختاری متنوع از 3 بلوک تشکیل شده است که 9 طبقه از آنها به مسکونی اختصاص دارد. این پروژه با ارائه واحدهای مسکونی با متراژهای 60 متری یک خواب تا 240 متری 4 خواب، به نیازهای مختلف خریداران پاسخ می‌دهد و تنوع بالایی دارد.

ویژگی‌های بهترین برج منطقه 22 : پروژه اطلس 3

پروژه اطلس 3 از ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز برخوردار است که آنها را به یک گزینه ویژه برای زندگی شهری تبدیل می‌کند. تعاونی آشیان آفرین آسایش در این پروژه به ازای هر متر واحد مسکونی، 6/0 متر قدرالسهم محضری برای اعضا در دفتر خانه اسناد رسمی در نظر دارد که این امر به ارتقا شفافیت و شورای تعاونی کمک می‌کند.

امکانات بهترین پروژه چیتگر: اطلس 3

امکانات این پروژه که از بهترین پروژه های منطقه 22 است نیز به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن مطرح می‌شود. لابی مجلل و لابی‌من 24 ساعته، 4 لاین آسانسور، سالن ورزش، سالن اجتماعات، سینما، سونا خشک، سونا بخار، استخر و جکوزی، سالن فوتسال و تنیس، اتاق مدیریت، اتاق کنترل، روف گاردن و پارکینگ و انباری از جمله امکانات این پروژه هستند.

این امکانات همه به‌منظور افزایش سطح رفاه و کیفیت زندگی ساکنان اطلس 3 درنظرگرفته شده‌اند. پروژه اطلس 3 یک فرصت عالی برای برای کسب درامد در زمینه مسکن با تضمین کیفیت و خدمات منحصربه‌فرد است.

دریاچه چیتگر
دریاچه چیتگر

بررسی آشنایی با پروژه اطلس 2 (خاتم)

پروژه اطلس 2 یا همان برج خاتم، یک پروژه شگفت‌انگیز در قلب منطقه 22، به‌ویژه در قسمت مروارید شهر، با طراحی خاص و ویژگی‌های استثنایی واقع شده است. پروژه اطلس 2 (خاتم) زیبا با 14 طبقه که شامل 2 طبقه منفی، یک طبقه لابی و 11 طبقه مسکونی است، یک نماد از زیبایی و ارتقا در زیربنای مسکونی در منطقه محسوب می‌شود.( مشاهده آدرس پروژه اطلس 2 (خاتم) روی نقشه )

تلاش بر این است که در اجرای این پروژه از مهندسین مجرب و با تجربه بهره ببرند تا تمامی مراحل از طراحی تا اجرا با کیفیت بالا انجام شود. مواد ساختمانی این برج نیز از بهترین و به‌روزترین متریال‌های ایرانی انتخاب شده است تا علاوه بر زیبایی، مقاومت لازم در برابر عوامل مختلف طبیعی و غیرطبیعی نیز فراهم سازد.

اسکلت بتنی در این مورد از بهترین پروژه های منطقه 22

استفاده از اسکلت بتنی در ساختمان، امکان فراهم‌آوردن مقاومت بالا در برابر زلزله و سایر بلایا را فراهم کرده است. با درنظرگرفتن ایمنی ساکنان، در مرکز هر طبقه سه دستگاه آسانسور قرار دارد و دو پله اضطراری (یکی در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی پروژه) نیز تعبیه شده است.

ویژگی‌های این بهترین برج منطقه 22 : اطلس 2 (خاتم)

یکی از ویژگی‌های بارز این پروژه، دسترسی راحت و آسان به اماکن مهم شهری است. با تنوع وسایل حمل‌ونقل در اطراف، این برج دارای فواصل زمانی کوتاهی تا اتوبان‌ها، ایستگاه مترو، مراکز خرید و بازارهای مهم شهری است. این امکانات، زندگی راحت و کاربردی را برای ساکنان اطلس 2 فراهم می‌سازد و آنها را به یک سکونتگاه مدرن و ارتقا یافته تبدیل می‌کند.

نکاتی درمورد خرید بهترین پروژه های منطقه 22

اگر تصمیم به خرید یک واحد مسکونی، تجاری یا اداری در منطقه 22 و دریاچه چیتگر دارید، نکاتی را که در مورد برج ایده‌آل و مناسب باید بدانید، بررسی کنید تا مشکلات و زیان‌های احتمالی را به حداقل برسانید.

شرکت سازنده

اولین و مهم‌ترین مورد برای انتخاب یک پروژه مسکونی یا تجاری در بین بهترین پروژه های منطقه 22، شناخت و انتخاب شرکت سازنده است. شرکت باتجربه و معتبر تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت، نوع ساخت و سرعت ساخت دارد. اطمینان از اعتبار سازنده نقش مهمی در اطمینان از کیفیت ساختمان ایفا می‌کند.

اسکلت و متریال ساختمان

نوع اسکلت و متریال استفاده‌شده در ساختمان نقش مهمی در ایمنی و کیفیت آن دارد. ساختمان با متریال با کیفیت و استفاده از اسکلت مناسب می‌تواند مقاومت لازم را در برابر زلزله و حوادث طبیعی فراهم سازد و تاثیر مثبتی در کیفیت نهایی داشته باشد.

کم واحد بودن ساختمان

تعداد واحدها در هر طبقه از ساختمان نقش مهمی در ارتقا آرامش ساکنین دارد. در بهترین برج‌های منطقه 22، توجه‌به این نکته مهم برای افزایش اندازه واحد و حفظ آرامش ساکنین انجام شده است.

ویو و چشم‌انداز

منطقه 22 با چشم‌اندازهای زیبا از دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و رشته کوه‌های البرز شهرت دارد. بنابراین، یک ساختمان با داشتن چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد می‌تواند به قیمت ملک و آرامش ساکنان افزوده شود.

دسترسی‌های داخلی و خارجی

دسترسی‌های آسان به خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و امکانات تجاری و تفریحی نقش حیاتی در ارتقا یک برج یا ساختمان دارد. برج‌ها و ساختمان‌های ساخته‌شده در این منطقه دارای دسترسی‌های مناسب به این امکانات هستند.

با توجه به این اطلاعات می‌توانید بهترین انتخاب را از بین بهترین پروژه های منطقه 22داشته باشید.

بررسی سایر پروژه های مطمئن چیتگر

از دیگر گزینه‌ها در لیست بهترین پروژه های منطقه 22 که به‌عنوان پروژه های مطمئن چیتگر نیز شناخته می‌شوند عبارتند از:

برج‌های سفید

برج‌های معروف به نام “پروژه آبشار” یا برج‌های سفید، جزو بهترین برج منطقه 22 که استاندارد و بسیار لوکس است، محسوب می‌شوند. این برج‌ها توسط یک سازنده شخصی در شمال بزرگراه خرازی احداث شده‌اند. برج‌های سفید از نظر متراژ و تعداد خواب دو تیپ مختلف دارند. یکی از ویژگی‌های برج‌های سفید، وجود یک نیروگاه برق گاز سوز کوچک با ظرفیت تولید 4.5 مگاوات برق است.

بهترین پروژه های چیتگر
بهترین پروژه های چیتگر

برج‌های پارلمان مجلس

این مجتمع مسکونی که به دو تیپ ساختمان ایرانی و فرانسوی شامل 3 برج دوقلو احداث شده است، در بلوار طبیعت منطقه 22 واقع شده است. طبقه و جهت واحدها به‌طور کاملا مشخص اعلام می‌شود و خریداران می‌توانند واحد موردنظر خود را برگزینند.

برج‌های ایزدیار

این برج‌ها که از بهترین پروژه های منطقه 22 برج‌های ایزدیار پس از انجام موفق فازهای 1 و 2 ایزدیار، به شکل 3 برج 25 طبقه احداث شده‌اند، از جمله بهترین برج‌های منطقه 22 به‌شمار می‌آیند. این برج‌ها دارای امکانات رفاهی متنوعی هستند.

برج عقیق

برج عقیق توسط شرکت عقیق سازه گستر در شهرک چشمه، منطقه 22 ساخته می‌شود. این برج لوکس با امکانات فراوان، یک برج 20 طبقه است که تجهیزات رفاهی بسیار خوبی دارد.

برج تریتیوم

برج تریتیوم یکی از بهترین برج‌های منطقه 22 و دریاچه چیتگر است. این گزینه که یکی از بهترین پروژه‌ های منطقه 22 محسوب می‌شود، در غرب دریاچه چیتگر قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. برج تریتیوم امکاناتی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و روف گاردن دارد.

برج‌های زیتون 2

این برج زیبا در محله کوهک در حال ساخت است و یکی از برترین پروژه‌های مسکونی در حال احداث منطقه 22 به‌شمار می‌آید. با دسترسی‌های عالی به امکانات رفاهی واقع در محدوده چیتگر، این برج گزینه مناسبی برای سکونت محسوب خواهد شد.

بهترین برج منطقه 22
بهترین برج منطقه 22

جمع‌بندی

پروژه‌های منطقه 22 از بهترین و لوکس‌ترین پروژه‌های مسکونی تهران به‌شمار می‌آیند. بهترین پروژه های منطقه 22 با طراحی مدرن و امکانات رفاهی فراوان، شامل پروژه‌های فرتاک، پروژه‌های اطلس، سهند، عقیق، تریتیوم و زیتون 2 هستند. ویژگی‌های مشترک این پروژه‌ها شامل دسترسی عالی به امکانات شهری، چشم‌اندازهای زیبا، ساخت با استانداردهای بالا، نگهداری از زیبایی محیط و توجه‌به جزئیات است. این پروژه‌ها گزینه‌های ایده‌آلی برای سکونت با امنیت بالا و زندگی لوکس در منطقه 22 محسوب می‌شوند.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد نظرات 8

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

بهترین پروژه های منطقه 22 : از زیبایی چیتگر گرفته تا امکانات برج های مسکونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top