تعاونی سازه گستر چیتگر

تعاونی سازه گستر چیتگر
4.1
(45)

تعاونی سازه گستر چیتگر یکی از تعاونی‌های معتبر است که به‌دلیل قابلیت رشد منطقه 22 و تمایل زیاد افراد برای سرمایه‌ گذاری در این منطقه از پایتخت، فعالیت خود را در چیتگر آغاز کرده است.

این تعاونی تجربه بسیار خوبی در زمینه احداث سازه‌ها و پروژه‌های مختلف دارد. به همین دلیل نیز می‌توانید بدون نگرانی و دغدغه، برای پیش‌خرید واحدهای مسکونی و آپارتمات‌های جدید در دست احداث آن اقدام کنید.

پیش‌خرید این واحدها یک فرصت مناسب و عالی برای حفظ سرمایه و افزایش آن در اختیار شما قرار می‌دهد. چراکه امروزه بازار ملک به یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌ گذاری است.

البته برای پیش‌خرید واحدهای تجاری یا مسکونی باید حتما به منطقه‌ای که ساختمان در آن احداث می‌شود و اعتبار تعاونی سازنده دقت کنید. به همین دلیل نیز سازه گستر چیگتر را به شما معرفی کردیم.

آیا به‌دنبال پیش‌خرید یک واحد مسکونی با موقعیت مکانی مناسب و قابلیت رشد برای سرمایه‌ گذاری هستید؟ برای آشنایی با این مورد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تعاونی سازه گستر چیتگر
تعاونی سازه گستر چیتگر

چرا باید تعاونی سازه گستر چیتگر را انتخاب کنیم؟

یک تعاونی سازنده باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا مشتری بتواند به آن اعتماد کند. همچنین توجه به اعتبار و رزومه کاری تعاونی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین را انتخاب کنید.

اگر برای پیش خرید آپارتمان در تهران مردد هستید که کدام تعاونی را انتخاب کنید قطعا تعاونی سازه‌ گستر چیتگر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به‌خصوص اینکه درحال‌حاضر نیز یک پروژه در دست احداث دارد.

تعاونی سازنده خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی یک تعاونی را می‌توان در سابقه آن و پروژه‌هایی که با موفقیت به‌اتمام رسانده دانست. با توجه به اینکه هر فرد یا گروهی می‌تواند در مدتی کوتاه مجوز تاسیس تعاونی مسکن را اخذ کند؛ باید در این انتخاب نهایت دقت را داشته باشید.

در ادامه می‌خواهیم چند ویژگی کلی یک تعاونی سازنده مسکن را به‌طور کامل بررسی کنیم تا با دلیل معرفی تعاونی سازه گستر چیتگر به‌عنوان یکی از معتبرترین‌ها بیشتر آشنا شوید.

داشتن رزومه کاری معتبر

وقتی شما تعاونی را انتخاب کنید که در سال‌های گذشته، چند پروژه مهم را با بالاترین کیفیت تحویل داده باشد؛ قطعا اطمینان بیشتری نسبت آن خواهید داشت. سازه گستر چیتگر نیز با تلاش‌های مستمر توانسته در سال‌های فعالیت خود پروژه‌های موفقی همچون پروژه 1200 واحدی صیاد، پروژه 350 واحدی شهر جدید پرند و برج 22 طبقه کارکنان وزارت بهداشت منطقه 22 را تحویل دهد.

هم‌اکنون نیز این مجموعه اقدام به پیش فروش آپارتمان در چیتگر کرده است. افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این منطقه مهم تهران را دارند، نباید این فرصت را از دست بدهند. در ادامه با این پروژه آشنا می‌شویم.

تعاونی سازه گستر چیتگر
تعاونی سازه گستر چیتگر

بررسی رضایت سرمایه‌گذاران

وقتی تعاونی رزومه کاری مناسبی داشته باشد افراد می‌توانند به‌راحتی در رابطه با رضایت سرمایه‌گذاران تحقیق کنند. اینکه واحدهای ساخته‌شده در زمان مقرر تحویل داده شدند یا کیفیت واحدها همان‌طور که از قبل مشخص شده بود هست یا نه، از جمله مواردی هستند که میزان رضایت مشتری‌های پیشین را مشخص می‌کنند.

از آنجایی که سازه گستر چیتگر یکی از تعاونی های معتبر منطقه 22 است و پروژه‌های موفقی در رزومه کاری خود دارد، می‌توانید از رضایت سرمایه‌گذران آن اطمینان داشته باشید.

انتخاب منطقه مناسب برای احداث مجتمع مسکونی یا تجاری

یک واحد تجاری یا مسکونی تنها زمانی می‌تواند به‌عنوان سرمایه‌گذاری امن به‌حساب آید که در منطقه‌ای با قیمت مناسب و روبه‌رشد احداث شود. انتخاب محله‌هایی که در سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری داشته‌اند از 2 جهت مناسب نیست.

یک اینکه احتمال دارد این مناطق تا چندین سال رشد کافی نداشته باشند و دوم اینکه هزینه خرید مسکن در آنها خیلی زیاد است و بسیاری از افراد توانایی خرید یا حتی پیش‌خرید ملک در این مناطق را ندارند.

به همین دلیل نیز تعاونی سازه گستر چیتگر با انتخاب منطقه 22 پایتخت که از نظر آب‌وهوا و همچنین قابلیت افزایش سرمایه در رتبه بسیار خوبی قرار دارد؛ توانسته از این نظر نیز خود را به سرمایه‌گذاران و خریداران معرفی کند. برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر، پروژه درحال احداث این تعاونی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

احداث آپارتمان در موقعیت مکانی با دسترسی مناسب

انتخاب کلی منطقه از یک‌ سو و احداث مجتمع در بخشی از این منطقه که دارای دسترسی‌های مناسبی باشد از سوی دیگر می‌تواند در انتخاب یک تعاونی تاثیر داشته باشد.

اگر یک تعاونی قصد پیش فروش آپارتمان در تهران را داشت، حتما نسبت به موقعیت مکانی دقیق مجتمع اطلاعات کسب کنید. اگر آپارتمان در بخش‌های پرت منطقه و بدون دسترسی آسان به مراکز تفریحی، تجاری و درمانی باشد، احتمال رشد آن و اینکه بتوانید در صورت نیاز آن را به نقدینگی تبدیل کنید کاهش می‌یابد.

تعاونی سازه گستر چیتگر تمام پروژه‌های خود از جمله پروژه آیهان را در بهترین موقعیت‌ها می سازد تا خریداران با خیالی راحت در هر زمان که خواستند برای فروش واحد خود اقدام کنند.

آپارتمان‌های آیهان باغ گیاه‌شناسی

تعاونی سازه گستر چیتگر در حال‌حاضر پروژه آیهان را در دست احداث دارد. مساحت زمین این مجتمع‌ها 20000 متر است و سازه‌های آن شامل 8 بلوک بوده که هرکدام 21 طبقه دارند. این طبقات دارای واحد هستند و به‌طور کلی 18 طبقه از آنها مسکونی است.

از امکانات پروژه آیهان می‌توان به لابی مجلل و لابی من 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، پارکینگ، اینترنت وایرلس، زمین ورزشی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شوتینگ زباله، دوربین مداربسته، آسانسور معمولی و آسانسور حمل بار، درب ضدسرقت، نمازخانه، روف گاردن و راه‌پله اضطراری اشاره کرد.

ساخت این پروژه با استفاده از بهترین متریال انجام می‌شود و ساختمان‌ها از استحکام بالایی در برابر عوامل محیطی مانند زلزله برخوردار خواهند بود. موقعیت مکانی و دسترسی آسان این آپارتمان‌ها نیز می‌توانند از دیگر دلایل انتخاب آنها برای پیش‌خرید باشد.

آپارتمان‌های سهند مروارید شهر

از دیگر پروژه های تعاونی سازه گستر چیتگر در حال‌حاضر پروژه سهند است. مساحت زمین این مجتمع‌ها 20000 متر است و سازه‌های آن شامل 9 بلوک بوده که هرکدام 19 طبقه دارند. این طبقات دارای واحد هستند و به‌طور کلی 15 طبقه از آنها مسکونی است.

از امکانات پروژه سهند می‌توان به لابی مجلل و لابی من 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، پارکینگ، اینترنت وایرلس، زمین ورزشی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اختصاصی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، شوتینگ زباله، دوربین مداربسته، آسانسور معمولی و آسانسور حمل بار، درب ضدسرقت، نمازخانه، روف گاردن و راه‌پله اضطراری اشاره کرد.

جمع‌بندی

تعاونی سازه‌ گستر چیتگر از تمام ویژگی‌های یک تعاونی خوب برخوردار است و از‌این‌رو افرادی که قصد پیش‌خرید آپارتمان دارند می‌توانند پروژه ایهان که در منطقه 22 پایتخت در حال ساخت است را انتخاب کنند.

از ویژگی‌های سازه گستر چیتگر می‌توان به اعتبار بالای آن، رزومه قابل اطمینان، انتخاب بهترین مناطق با دسترسی عالی برای احداث آپارتمان و کسب رضایت کافی از سرمایه‌گذاران اشاره کرد.

لازم به‌ذکر است واحدهای پروژه ایهان به‌صورت اختصاصی توسط متخصصین ما در تعاونی سازه گستر چیتگر به‌فروش می‌رسند. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در این پروژه را دارید می‌توانید از کارشناسان ما در تعاونی سازه گستر چیتگر کمک بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 45

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی سازه گستر چیتگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top