تعاونی‌ های معتبر منطقه 22

تعاونی‌ های معتبر منطقه 22
4.1
(15)

یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور که می‌توان به جرئت امن‌ترین روش نامید، زمین و مسکن است. مسئولین در این صنعت با مشکلات زیادی مواجه هستند و برای اینکه بتوانند نیاز مردم را برطرف کنند از تعاونی‌ها کمک می‌گیرند.ما در این مطلب می‌خواهیم تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 تهران را که پروژه فعال دارند برای شما معرفی کنیم.

شاید شما نیز در اخبار مختلف با برخی از بدقولی‌ها و پای‌بند نبودن به تعهدات از سوی برخی سازندگان مواجه شده‌اید. در پایتخت کشور یعنی تهران که پروژه‌های بزرگی استارت زده شده ، افراد همیشه این دلهره را دارند که با شناخت مجموعه‌های معتبر این مشکل برطرف خواهد شد.

تعاونی‌ های معتبر منطقه 22
تعاونی‌ های معتبر منطقه 22

معرفی منطقه 22 تهران

این روزها اکثر افراد به دلایل مختلف نظیر آلودگی هوا، ترافیک سنگین و … به دنبال مناطقی آرام برای زندگی هستند. در سال‌های اخیر با شروع پروژه‌های مختلف در منطقه 22 جذابیت این بخش برای افراد بیشتر شد و می‌توان گفت به یکی از مناطق پرطرفدار تبدیل شد. شما نیز می‌توانید با شناخت تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 در این بخش در پروژه‌های ایده‌آل سهمی داشته باشید.

آب و هوای معتدل

یکی از دلایلی که باعث شد این منطقه محبوب شود، آب‌وهوای عالی آن است که به دلیل نزدیکی به ییلاق‌ها فراهم شده و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. وجود دریاچه و جنگل چیتگر را نیز می‌توان دلیل دیگری بر خوشی آب‌وهوای این منطقه دانست.

 قیمت‌های متنوع

افرادی که در بازار از قیمت مناطق مختلف استعلام گرفته‌اند، قطعا می‌دانند که در مرکز شهر به دلیل بالا بودن قیمت‌ها نمی‌توان واحد مسکونی مناسبی را تهیه کرد. این روزها پیش فروش‌ آپارتمان در منطقه چیتگر به دلیل تنوع قیمتی بالا سر زبان‌ها افتاده است.

امکانات آپارتمان‌ها بسیار ایده‌آل و فوق‌العاده هستند و با توجه به موقعیت و متراژ قیمت‌های مناسبی برای آنها ارائه شده است. هر فرد می‌تواند با توجه به بودجه خود در یکی از پروژه‌های معتبر اقدام به همکاری و خرید امتیاز کند.

پتانسیل رشد قیمت

افرادی که به دنبال یک سرمایه‌گذاری مناسب هستند و می‌خواهند در آینده سود قابل توجهی داشته باشند می‌توانند با تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 در ارتباط باشند. متخصصانی که در این حوزه فعالیت دارند به این عقیده هستند که قیمت‌ها در این منطقه در آینده با تکمیل شدن پروژه‌ها رشد بالایی خواهند داشت.

به این ترتیب کسانی که می‌خواهند در مسکن سرمایه‌گذاری امنی داشته باشند بهتر است ارتباطات خود را با مجموعه‌های معتبر بیشتر کنند و اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 تهران
تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 تهران

تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 تهران

در این مجال برای اینکه شما با اهمیت این منطقه و ورود تعاونی‌های برتر برای شروع پروژه‌های مختلف آشنا شوید، می‌خواهیم برخی از این شرکت‌ها را برای شما معرفی کنیم. قطعا کسانی که با شناخت کامل اقدام به خرید و سرمایه‌گذاری می‌کنند از هر جهت خیالی آسوده خواهند داشت. برخی از تعاونی‌های معتبر 22 را در زیر می‌آوریم.

تعاونی آشیان آفرین آسایش

یکی از معتبرترین تعاونی‌های منطقه 22 تعاونی آشیان آفرین آسایش است که پروژه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد. شما می‌توانید اطلاعات کاملی را در مورد این شرکت از طریق سایت آن کسب کنید و با مسئولین آن در ارتباط باشید.

از پروژه‌های این شرکت در چیتگر می‌توان به پروژه اطلس 1، پروژه اطلس 2 و پروژه اطلس 3 اشاره کرد. همه این مجتمع‌ها با نام خاتم شناخته می‌شوند که همه آنها امکانات مشابهی دارند و علاقه‌مندان می‌توانند در هر کدام از آنها سرمایه‌گذاری کنند.

تعاونی سازه گستر چیتگر

از جمعه تعاونی های معتبر منطقه 22 میتوان به تعاونی سازه گستر چیتگر اشاره کرد. با نگاه کوتاهی به سوابق اجرایی این تعاونی میتوان دریافت که این عنوان برازنده این تعاونی می باشد.

از جمله پروژه های این تعاونی میتوان به پروژه 1200 واحدی صیاد، برج 22 طبقه کارکنان وزارت بهداشت و درمان منطقه ۲۲ ، پروژه آیهان و پروژه سهند اشاره کرد.

تعاونی فرتاک (تعاونی کاشانه سازه فرتاک)

به عقیده برخی از افراد تعاونی فرتاک (تعاونی کاشانه سازه فرتاک) را می‌توان در لیست بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 قرار داد. این مجموعه از جدیدترین نوآوری‌ها برای ساخت واحدهای مسکونی استفاده می‌کنند و با شعار تعهد، تخصص و تجربه شناخته می‌شود.

این شرکت با شماره ثبت 433160 به عنوان یک مجموعه پیمانکاری توانسته از پس پروژه‌های مختلفی برآید. از ویژگی‌های بارز این مجموعه گزارش پیشبرد پروژه‌ها به کسانی که صاحب امتیاز هستند، است. شما می‌توانید به کمک افراد کاربلد در این مجموعه سود سرمایه‌گذاری خودتان را محاسبه کنید و برنامه‌ریزی‌های خاص خود را داشته باشید.

اگر در منطقه چیتگر به دنبال سرمایه‌گذاری هستید می‌توانید با پیش خرید آپارتمان از تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 این کار را عملی کنید. از معروف‌ترین پروژه‌های فرتاک می‌توان به پروژه افق فرتاک، پروژه فراز فرتاک و پروژه فرتاک گرمدره اشاره کرد. مجتمع مسکونی افق و فراز در بهترین موقعیت‌های منطقه 22 قرار دارند و گزینه‌های ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

تعاونی پارس تایماز

در بین تعاونی‌های مسکن منطقه 22 شما می‌توانید به تعاونی پارس تایماز نیز اعتماد کنید.  این شرکت با شماره ثبتی 46653 و شناسه ملی 14007581773 ثبت شده و در بین بهترین‌ها قرار دارد. افراد زیادی که به دنبال پیش خرید آپارتمان در تهران هستند با این نام آشنا هستند.

یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های این تعاونی در منطقه 22 تهران واقع شده و با نام پروژه سامان در فضاها مختلف شناخته می‌شود. این مجتمع با امکانات ویژه نظیر پارکینگ اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لابی مجلل، سالن‌های ورزشی و … توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

شما نیز می‌توانید در طرح پیش فروش این مجموعه شرکت کنید و با منسب‌ترین قیمت صاحب خانه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین و متخصصین مستر امتیاز در ارتباط باشید.

تعاونی ثمین اجرای دقیق

یکی دیگر از تعاونی‌های منطقه 22 که سابقه بسیار درخشانی دارد و شروع کار آن در این منطقه نشان از پتانسیل بالای آن دارد، تعاونی ثمین اجرای دقیق است. این شرکت کار خود را از سال 1370 شروع کرده و در تمام پروژه‌های خود توانست رضایت مشتریان را جلب کند.

این مجموعه با شناسه ملی 10101301886 و شماره ثبتی 85738 به صورت رسمی در حال فعالیت است و از افراد مجربی در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کند.به عنوان نمونه پروژه نیکان مروارید شهر در منطقه 22 از پروژه‌های در حال اجرای این شرکت است.

مساحت بالا و امکانات ویژه این مجتمع باعث شد تا افراد زیادی به طرح پیش فروش آن علاقه‌مند شوند. برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر لازم است قبل از هر چیز اطلاعات کامل پروژه را مطالعه کنید و پس از آن اقدامات بعدی را انجام دهید.

تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد

یکی دیگر از تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 شرکت خانه گستر دریاچه پاسارگاد است که در سال 1392 تاسیس و پروژه‌های موفق مختلفی دارد. این مجموعه با شماره ثبتی 451176 و شناسه ملی 14003936384 قابل تحقیق و بررسی است.

در بین تعاونی‌های منطقه 22 این شرکت نیز پروژه دریاچه پاسارگاد را استارت و امکان پیش خرید آن برای همه فراهم است. علاوه بر امکانات ویژه آپارتمان ویژگی‌هایی مانند موقعیت عالی، قیمت مناسب و … باعث محبوبیت این پروژه میان مردم است.

در حال حاضر همکاری در پیش فروش آپارتمان در تهران بهترین فرصت برای صاحب خانه شدن است و باید با کسب اطلاعات دقیق اقدام به این کار کرد.

تعاونی اسکان سازان ارغوان

تعاونی اسکان سازان ارغوان با شماره ثبت 428621 با اتکا به تجربه مهندسین و هیئت مدیره خود و استفاده از دانش روز و پایبندی به اصول اخلاقی، ساخت و عضه پروژه های انبوه ساختمانی را دنبال میکند.

به طور کلی قیمت مقرون به صرفه، اقساط انعاف پذیر، حفاظت از محیط زیست و رضایت بالای مشتریان از مزایای این تعاونی به شمار میرود.

تعاونی اسکان سازان ارغوان از زمان تأسیس خود پروژه‌های مسکونی جذاب و متنوع ای را شروع کرد. این پروژه‌ها نمونه‌هایی زیبا از ایده‌آل‌های مسکن در ایران هستند. از جمله این پروژه ها میتوان به پروژه اسکان 1، پروژه اسکان 2 و پروژه غدیر 1 اشاره کرد.

تعاونی اطلس گستر دماوند

این تعاونی که با شماره ثبت 556558 و شناسه ملی 14009071307 فعالیت میکند با برنامه‌ریزی دقیق و تعهد به اهداف توسعه‌ی منطقه‌ای و اقتصادی تأسیس شد،و با توجه به نیازهای جامعه و اقتصاد، نقش مهمی در توسعه منطقه و کشور ایفا می‌کند.

تعهد به اصول اخلاقی، شفافیت، اطلاع رسانی، قیمت مقرون به صرفه و رضایت بالای مشتریان از ویژگی های تعاونی اطلس گستر دماوند است.

از پروژه های در حال احداث آن میتوان به پروژه ماهور اشاره کرد.

تعاونی آراد افق بین الملل

این تعاونی با شماره ثبت 414357 و با اتکا به تجربه موفق چندین ساله مهندسین و هیئت مدیره که جمعی از پیش کسوتان ارتش هستند و با استفاده از دانش روز، ساخت و عضه پروژه های انبوه ساختمانی را دنبال میکند.

ویژگی‌های منحصر به فرد این تعاونی، از جمله قیمت مقرون به‌صرفه، ایجاد فرصت‌های شغلی، استفاده از فناوری های نوین، ارزش آفرینی برای اعضا و … آن را از دیگر سازمان‌ها متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها به این تعاونی این امکان را می‌دهند تا به عنوان یک بستر موثر برای رشد اقتصادی و اجتماعی به کار گرفته شود.

به عنوان نمونه پروژه افق بین المللدر منطقه 22 و از پروژه‌های در حال اجرای این شرکت است.

مشاوره با مستر امتیاز

اکثر افراد فرصت کافی برای تحقیق و بررسی در مورد تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 ندارند. اگر شما نیز در زمره چنین افرادی هستید می‌توانید با کمک گرفتن از مجموعه‌هایی معتبر که اطلاعات دقیق و شفافی از پروژه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند کار خود را پیش ببرید.

یکی از مجموعه‌های قابل اعتماد شرکت مستر امتیاز است که مشاورین کاربلدی دارند و می‌توانند با بهترین شرایط شما را صاحب خانه کنند. مستر امتیاز به شما کمک خواهد کرد تا شما از تعاونی‌های معتبر چیتگر خرید خود را انجام دهید. برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت مستر امتیاز تماس بگیرید و اطلاعات کاملی دریافت کنید.

جمع بندی

این روزها همه افراد در تلاش هستند تا در پیش خرید خانه با تعاونی‌های خوش سابقه‌ای همکاری داشته باشند. ما در این مطلب سعی کردیم تا تعاونی‌ های معتبر منطقه 22 را برای شما لیست کنیم تا در صورت نیاز از اطلاعات مربوطه استفاده کنید. برای پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 می‌توانید با مسئولین شرکت مستر امتیاز در تماس باشید و اطلاعات لازم را از آنها بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 15

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی‌ های معتبر منطقه 22

2 thoughts on “تعاونی‌ های معتبر منطقه 22

    1. تمام تعاونی هایی که باهاشون کار میکنیم جزو تعاونی های معتبر هستن، به عنوام مثال میتونین از تعاونی آشیان آفرین آسایش یا تعاونی سازه گستر چیتگر یا تعاونی کاشانه سازه فرتاک اقدام به خرید کنین برای استعلام قیمت تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top