تعاونی پارس تایماز

پیش فروش آپارتمان های سامان پارس تایماز
3.7
(15)

تعاونی پارس تایماز یکی از تعاونی‌های قدیمی و بسیار معتبر تهران است که با اعتبار بالای خود توانسته پروژه‌های مسکونی و تجاری بسیاری را تکمیل کند.

امروزه به‌دلیل رشد قیمت مسکن افراد زیادی هستند که نمی‌توانند به‌صورت نقد برای خرید خانه یا واحدهای تجاری اقدام کنند. راه‌ حلی که برای این افراد وجود دارد پیش‌خرید خانه از ساختمان‌های در دست احداث است.

تعاونی‌های زیادی در حال حاضر برای تامین سرمایه لازم به پیش‌فروش واحدهای ساختمان در حال ساخت می‌پردازند که پارس تایماز نیز یکی از آنها است.

از آنجایی که در بازار ملک همواره احتمال کلاهبرداری بالاست، شاید نسبت به خرید ملک از پارس تایماز یا دیگر تعاونی‌ها شک داشته باشید.

به‌همین دلیل نیز تصمیم داریم در این مطلب به‌طور کامل به معرفی این تعاونی معتبر، بررسی سوابق آن و پروژه‌هایی که در دست احداث دارد بپردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چرا خرید ملک از تعاونی پارس تایماز توصیه می‌شود؟

برای پیش خرید آپارتمان در تهران باید دقت خیلی بالایی در انتخاب تعاونی داشته باشید؛ چرا که عدم اعتبار کافی تعاونی می‌تواند خسارت‌های زیادی برای شما به‌همراه داشته باشد.

تعاونی تایماز از سال 1377 تاکنون پروژه‌های موفق بسیاری را به تمام کرده و از این رو می‌توان گفت از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشد.

از رزومه این تعاونی می‌توان به پروژه‌های ۴۳۴ واحدی ساحل، شهرک۷۲۰ واحدی مهسان، پروژه ۱۰۲۰ قطعه ویلایی در شهرجدید اندیشه، مجتمع تجاری مسکونی آرین در منطقه یک تهران و پروژه‌های ویلایی در مازندران اشاره کرد.

از ویژگی‌های مهم این تعاونی می‌توان به تحویل به‌موقع واحدها، امنیت بالای ساختمان‌های ساخته‌شده، محاسبه دقیق میزان اقساط و ارائه مشاوره دقیق به مشتریان اشاره کرد.

حال که با این تعاونی و رزومه موفق کاری او تا حدودی آشنا شدید می‌توانید با خیالی راحت برای پیش‌خرید واحدهای در دست احداث آن اقدام کنید.

پیش‌خرید واحد تجاری چه مزایایی دارد؟

قبل از اقدام برای پیش‌خرید ملک از تعاونی پارس تایماز بهتر است با مزایای این کار نیز آشنا شویم. مهم‌ترین ویژگی پیش‌خرید هر نوع واحدی پرداخت هزینه‌ آن به‌صورت اقساط است.

اگر شما از دسته افرادی هستید که توانایی خرید ملک به‌صورت نقدی را ندارید تنها راه ‌حل موجود استفاده از خدمات پیش‌فروش املاک است.

تعاونی‌های مختلف نیز با این‌کار هزینه‌های لازم برای ساخت‌وساز را به‌دست‌ می‌آورند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند ملک را به مشتری تحویل دهند.

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار مسکن را دارند اما نمی‌توانند هزینه‌ خرید نقدی آن را تامین کنند با انتخاب پیش‌خرید ملک در منطقه‌ای مناسب به هدف خود می‌رسند.

در حال حاضر پیش فروش آپارتمان در چیتگر به‌شدت مورد توجه سرمایه‌گذاران و متخصصان حوزه ملک قرار دارد. به‌همین دلیل تعاونی پارس تایماز پروژه بزرگ سامان را در این منطقه احداث می‌کند.  

معرفی پروژه سامان پارس تایماز

تعاونی پارس تایماز پس از موفقیت در پروژه‌های بسیاری که داشت در حال حاضر قصد احداث پروژه سامان در منطقه 22 تهران را دارد.

به‌همین دلیل نیز پیش فروش آپارتمان های سامان را آغاز کرده تا از طرفی سرمایه اولیه برای ساخت این واحدهای مسکونی تامین شود و از طرفی دیگر افرادی که به‌دنبال خرید ملک یا سرمایه‌گذاری امن هستند؛ بتوانند از این شرایط استفاده کنند.

با در نظر گرفتن امکانات و موقعیت این ساختمان می‌توان گفت پیش فروش آپارتمان های سامان پارس تایماز موقعیتی عالی برای سرمایه‌گذاری یا خرید خانه‌ای ایمن برای زندگی است.

تعاونی پارس تایماز با بهره‌گیری از تجارب خود در پروژه‌های قبلی و استفاده از متریال و مصالح بسیار باکیفیت سعی دارد آپارتمان‌هایی مدرن، زیبا و کاملا ایمن بسازد.

احداث پروژه سامان در زمینی به مساحت 2500 مترمربع انجام می‌شود. برای این پروژه 2 بلوک با 16 و 18 طبقه در نظر گرفته‌اند. تعداد واحدهای مسکونی در هر طبقه نیز 6 و 8 خانه خواهد بود.

تعاونی پارس تایماز برای اینکه همه افراد و سرمایه‌گذاران بتوانند در این پروژه سرمایه‌‌گذاری کنند واحدهای آن را در 3 تیپ مختلف طراحی می‌کند.

این 3 تیپ شامل واحدهای 80 متری 2 خواب، واحدهای 110 متری 2 خواب و واحدهای 140 متری 3 خواب است. طراحی این پروژه به‌گونه‌ای است که هیچ‌گونه فضای پرتی در آنها وجود نداشته باشد.

امکانات پروژه سامان تعاونی پارس تایماز

امکانات بسیار جذاب و خاصی که برای این پروژه در نظر گرفته‌اند باعث شده پیش خرید برج های سامان پارس تایماز محبوبیت زیادی در بین افراد و سرمایه‌گذاران داشته باشد.

از مهم‌ترین امکانات این پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسانسور نفربر
  • لابی هتلینگ
  • آسانسور باربر
  • پارکینگ و انباری اختصاصی برای مالکین
  • پارکینگ اختصاصی برای میهمان
  • روف گاردن با دید 360 درجه
  • فضای سبز اختصاصی
  • فضای ورزشی با کامل‌ترین امکانات
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • راه‌پله اضطراری
  • فضای باز و مهدکودک مخصوص کودکان
  • سالن اجتماعات
  • سیستم تهویه مطبوع و شوتینگ
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • تفریحات آبی شامل استخر، سونا و جکوزی
  • دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ایمنی
  • سیستم EMS و BMS
  • خدمات عمومی مانند کارواش و خشک‌شویی

موقعیت مکانی برج‌های سامان

از ویژگی‌های مهمی که می‌تواند در رشد ملک تاثیر زیادی داشته باشد موقعیت مکانی آن است. پروژه سامان با قرارگیری در میدان المپیک و بین اتوبان حکیم و همت توانسته جایگاه ویژه‌ای بین پروژ‌ه‌های منطقه 22 پیدا کند.

با توجه به این موقعیت مکانی باید گفت دسترسی این پروژه به اتوبان همت، حکیم و آزادگان بسیار راحت است و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه به‌ شاه‌‌راه‌های اصلی تهران برسید.   

همچنین با خرید واحدهای این ملک می‌توانید دسترسی راحت و آسانی به مراکز تفریحی و تجاری مانند فروشگاه شهروند، ایران‌مال و دریاچه چیتگر داشته باشید.

جمع‌بندی

تعاونی پارس تایماز با رزومه موفقی که در ساخت پروژه‌های مختلف دارد توانسته اعتبار بالایی در بین تعاونی‌های ساخت‌وساز به‌دست بیاورد.

برای خرید ملک تجاری یا مسکونی شما باید به اعتبار تعاونی توجه زیادی داشته باشید. چراکه امروزه کلاهبرداری در بازار مسکن به‌شدت دیده می‌شود.

تعاونی معتبر پارس تایماز توانسته با سوابق خود بهترین پروژه‌ها را تحویل دهد. این تعاونی در حال حاضر برج‌های سامان را در دست احداث دارد.

طراحی زیبا و مدرن، موقعیت مکانی مناسب در بهترین بخش منطقه 22، دسترسی آسان و سریع به اتوبان‌های همت و حکیم از ویژگی‌های مهم پروژه سامان ب‌حساب می‌آیند.

این واحدهای مسکونی در متراژهای 80 متری، 110 و 140 متری ساخته می‌شوند تا همه افراد با بودجه‌های مختلف بتوانند به‌صورت اقساط آنها را خریداری کنند.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد نظرات 15

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی پارس تایماز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top