تعاونی فرتاک (تعاونی کاشانه سازه فرتاک)

تعاونی کاشانه سازه فرتاک (تعاونی فرتاک)
4.1
(33)

تعاونی فرتاک یکی از معتبرترین تعاونی‌هایی است که در زمینه ساخت‌وساز ملک‌های تجاری و مسکونی فعالیت دارد. این موضوع با در نظر گرفتن سوابق تعاونی کاملا مشخص می شود.

افرادی که قصد پیش‌خرید ملک برای سکونت یا حتی سرمایه‌گذاری دارند در اولین اقدام باید شناخت کاملی نسبت به تعاونی سازنده داشته باشند.

تعاونی دارای اعتبار قطعا در ساخت‌وساز برج و ساختمان‌های خود از بهترین متریال و مصالح استفاده کرده و همچنین ساختمان‌های خود را در بهترین مناطق می‌سازد.

یعنی شما با انتخاب تعاونی معتبری مانند فرتاک دیگر لازم نیست نگرانی بابت امنیت سازه، زمان تحویل ملک، عدم رشد منطقه از نظر قیمت و مواردی از این قبیل داشته باشید.

ویژگی‌های مهم تعاونی فرتاک

تعاونی کاشانه سازه فرتاک از سوابق بسیار خوبی برخوردار بوده و توانسته رضایت بالای مشتریان را بدست بیاورد. از پروژه‌های موفق آن می‌توان به برج آبشار، کانتراست مال، مجتمع تجاری اداری امید و فرتاک اشاره کرد.

به‌طور کلی باید گفت وقتی یک تعاونی در بین افراد مختلف و سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود که سهام‌داران رضایت کافی از آن تعاونی داشته باشند.

همچنین برای تحویل پروژه‌ها زمان دقیق در نظر بگیرد، اقساط ماهیانه‌ را به‌طور دقیق حساب کرده و به مشتری ارائه دهد، با توجه به شرایط سرمایه‌گذار به وی مشاوره و همچنین حق امتیاز را کاملا منصفانه حساب کند.

تعاونی فرتاک در تمام پروژه‌های قبلی خود توانسته به این ویژگی‌های مهم دست پیدا کند و از این رو جزء معتبرترین تعاونی‌های کشور به‌حساب می‌آید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید ملک از این تعاونی را دارید بهتر است با پروژه‌های جدید در دست احداث و همچنین آماده تحویل آنها آشنا شوید.

پروژه افق فرتاک المپیک

یکی از پروژ‌های بزرگ تعاونی فرتاک پروژه افق فرتاک در میدان المپیک است که احداث آن در زمینی با مساحت 14995 انجام می‌شود.

پیش فروش آپارتمان افق فرتاک المپیک در حال انجام است و شما می‌توانید به‌صورت اقساط، ملک مورد نظر خود را خریداری و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

پروژه افق فرتاک در 21 طبقه ساخته می شود که 16 طبقه آن مسکونی، یک طبقه لابی و 4 طبقه از آن منفی است. مهم‌ترین ویژگی این پروژه به اسکلت‌بندی فلزی و ضد زلزله بودن آن برمی‌گردد.

برای سرمایه‌گذاری در پیش فروش آپارتمان های افق فرتاک میدان المپیک بهتر است با امکانات و دسترسی‌های این پروژه آشنا شوید.

تعاونی کاشانه سازه فرتاک
تعاونی کاشانه سازه فرتاک

آپارتمان‌های پروژه فرتاک چه امکاناتی دارند؟

قبل از خرید هر ملکی شما باید به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته‌اند توجه کنید. چرا که این موارد تاثیر زیادی بر میزان رشد ملک در آینده دارند.

آپارتمان‌های پروژه افق دارای استخر، سونا، سالن ورزشی، لابی من 24 ساعته و لابی مجلل، سیستم برق هوشمند، زمین ورزشی و بازی، سیستم گرمایشی و سرمایشی اختصاصی، اینترنت بی‌سیم، سالن اجتماعات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، آسانسور معمولی و حمل بار، روف گاردن و پارکینگ مهمان است.

متراژ آپارتمان‌های پروژه افق

تعاونی فرتاک برای این پروژه متراژهای 96 تا 112 متری که به‌صورت خانه‌های 2 یا 3 خواب است در نظر گرفته.

موقعیت مکانی آپارتمان‌های پروژه افق

موقعیت مکانی دیگر ویژگی مهم برای خرید یک واحد مسکونی یا تجاری به‌حساب می‌آید. در حال حاضر منطقه 22 تهران قابلیت رشد زیادی دارد و از این رو تعاونی فرتاک فعالیت خود را در این مکان گسترش می‌دهد.

محل ساخت پروژه‌های افق در یکی از بهترین موقعیت‌های چیتگر یعنی میدان المپیک، بین اتوبان حکیم و همت قرار دارد.

دسترسی‌ آپارتمان‌های این پروژه به اتوبان همت حدود 2 دقیقه، اتوبان آزادگان 5 دقیقه و اتوبان حکیم 10 دقیقه است که این ویژگی‌ یکی از مهم‌ترین خصوصیات ساختمان به‌حساب می‌آید.

از نظر دسترسی به امکانات تفریحی و تجاری نیز می‌توان گفت این پروژه به فروشگاه شهروند، ایران‌مال، بازار تره‌بار و دریاچه چیتگر دسترسی آسان و راحتی دارد.

پروژه فراز (ویو) مروارید شهر

دیگر پروژه مهمی که تعاونی فرتاک به ساخت آن می‌پردازد آپارتمان‌های فراز فرتاک هستند. این پروژه در زمینی به مساحت 2000 متر احداث می‌شود و موقعیت مناسبی برای پیش فروش آپارتمان در تهران برای سرمایه‌گذاران به‌وجود می‌آورد. 

پیش فروش آپارتمان های فراز (ویو) مروارید شهر فرصت مناسبی برای افرادی که قصد خرید خانه دارند به‌وجود آورد تا بتوانند خیلی زود صاحب‌خانه شوند.

همچنین پیش فروش آپارتمان های فراز فرتاک (ویو) مروارید شهر برای افراد سرمایه‌گذار نیز مناسب است. چراکه از نظر امکانات و موقعیت مکانی یکی از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌آید.

پروژه فراز 24 طبقه و در هر طبقه 8 واحد مسکونی و همچنین یک طبقه از این آپارتمان لابی و 4 طبقه آن منفی است.

آپارتمان‌های فراز چه امکاناتی دارند؟

این پروژه نیز مانند پروژه افق از امکاناتی مانند زمین ورزشی، سالن ورزشی، سونا و استخر، آسانسور، اعلام و اطفاء حریق، روف گاردن، سالن بازی کودک، لابی مجلل و لابی من 24 ساعته، درب ضد سرقت، اینترنت بی‌سیم، دوربین مداربسته و شوتینگ زباله برخوردار است.

موقعت مکانی پروژه فراز فرتاک

یکی از بهترین موقعیت‌های تهران در منطقه 22 بین اتوبان حکیم و اتوبان همت است و به‌همین دلیل پیش فروش آپارتمان در چیتگر در این مکان محبوبیت زیادی دارد.

جالب است بدانید پروژه فراز فرتاک نیز در این مکان است و شما با پیش‌خرید واحدهای مسکونی آن در یکی از بهترین بخش‌های منطقه 22 سرمایه‌گذاری می‌کنید.

از دسترسی‌های این آپارتمان‌ها می‌توان به مواردی مانند نزدیکی به مترو چیتگر، اتوبان شهید خرازی، ایستگاه مترو وردآورد و بازار ایران‌مال اشاره کرد.

متراژ آپارتمان‌های پروژه فراز

تعاونی فرتاک برای امکان خرید همه افراد، واحدهای مسکونی این آپارتمان را در متراژهای 60، 120 و 140 متری و به‌صورت خانه‌های 2 خواب و 3 خواب می‌سازد.

جمع‌بندی

با توجه به سوابق تعاونی فرتاک می‌توان گفت فرتاک یکی از معتبرترین تعاونی‌های ساخت آپارتمان‌های مسکونی و ساختمان‌های تجاری است.

با انتخاب واحدهای این تعاونی شما می‌توانید به‌صورت اقساط ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. ساخت آپارتمان‌های ایمن و تحویل به‌موقع آنها از مزایای این تعاونی به‌شمار می‌آید.

اگر قصد پیش‌خرید ملکی با دسترسی آسان در منطقه 22 تهران دارید، پیشنهاد ما انتخاب پروژه‌های فراز و افق فرتاک است. امکانات این آپارتمان‌ها کامل و از نظر امنیت کاملا ضد زلزله هستند. به‌طور کلی از امکانات این 2 پروژه علاوه ‌بر موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مکان‌های تفریحی و ضروری می‌توان به سالن‌های ورزشی، روف‌ گاردن، لابی مجلل، سونا و استخر، آسانسور حمل بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی اختصاصی اشاره کرد.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 33

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی فرتاک (تعاونی کاشانه سازه فرتاک)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top