تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد

4.1
(29)

بسیاری از افراد به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری هستند؛ اما نمی‌دانند چه سرمایه‌گذاری بازده بیشتری دارد. تعاونی انبوه سازی خانه گستر دریاچه پاسارگاد، پیشنهادی ویژه برای سرمایه‌گذاری دارد که لازم است اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

سرمایه‌گذاری در ملک یکی از بهترین انتخاب‌ها بوده و بازدهی بالاتری نسبت به دیگر روش‌ها دارد. تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد پروژه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد که در منطقه 22 تهران هستند. در این مطلب با این تعاونی و پروژه‌های آن شما را بیشتر آشنا خواهیم کرد.

تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد
تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد

معرفی تعاونی ساخت و ساز انبوه خانه گستر دریاچه چیتگر

تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد یکی از موفق‌ترین و باتجربه‌ترین تعاونی‌های فعال در حوزه ساخت و ساز به حساب می‌آید. این تعاونی در بلوار امیرکبیر واقع شده و در زمینه تخصصی خود یعنی ساخت‌وساز از موفق‌ترین شرکت‌ها است. پروژه دریاچه پاسارگاد جدیدترین پروژه این مجموعه به حساب می‌آید که شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و پیش‌بینی می‌شود رشد فوق‌العاده‌ای در سال‌های آتی داشته باشد.

با توجه به کارنامه درخشان این تعاونی، می‌توان از کیفیت مسکن و سازه‌ها مطمئن بود و برای خانه‌دار شدن یا حفظ سرمایه و سود دهی این پروژه می‌تواند انتخاب درستی باشد. اطلاعات این پروژه نشان می‌دهد که در مکان خوبی است و مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه بیشتر به بررسی اطلاعات این پروژه می‌پردازیم.

اطلاعات پروژه پاسارگاد دریاچه

پاسارگاد دریاچه ساخت و ساز انبوه و گسترده در منطقه 22 تهران است. در این کار مساحت زیادی از منطقه 22 تحت ساخت و ساز قرار می‌گیرد و به عمران و آبادانی می‌رسد. زمین‌های مربوط به این کار در سال 1400خریداری و از تراکم خوبی برخوردار هستند.

همچنین اولویت‌بندی برای انتخاب واحد بر اساس امتیاز دهی است و هر کسی که اقساط خود را سریع‌تر و به موقع‌تر از دیگران پرداخت کرده باشد، برای انتخاب واحد در اولویت قرار می‌گیرد. در ادامه بیشتر با اطلاعات واحدهای آن آشنا می‌شویم.

اطلاعات واحدهای پاسارگاد دریاچه

برای خرید مسکن بررسی اطلاعات آن اهمیت بسیاری دارد به همین خاطر می‌خواهیم مشخصات واحدهای پاسارگاد را بررسی کنیم. پاسارگاد دریاچه به صورت تک برج است و شامل 14 طبقه می‌شود. از این 14طبقه 11طبقه مسکونی، 1 طبقه آن لابی و 3 طبقه هم پارکینگ است.

در طبقه همکف این برج تعدادی واحدهای تجاری نیز در نظر گرفته شده. متراژ واحدها 80 و 100متر مربع است. پاسارگاد دریاچه بین میدان‌های ساحل و دریاچه قرار دارد که موقعیت مکانی بسیار خوبی به شمار می‌رود.

امکانات

از نظر امکانات نیز این ساختمان نمره بالایی می‌گیرد. این برج دارای لابی من و لابی شیک است و همچنین سالن مجهز ورزشی را در خود جای داده، علاوه بر آن استخر، سونا و جکوزی نیز دارد. این ساختمان داری 4 لاین آسانسور باربر و نفر بر است و هلی پد و سیستم اعلام حریق و فایر باکس از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود.

در این برج آیفون‌ها تصویری و درب ریموت از نوع ریموت دار شده و سیستم سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی است. از نظر نقشه‌ای نیز این ساختمان‌ها خوش ساخت و استاندارد هستند، موقعیت خوب، امکانات عالی و قیمت منطقی باعث شده تا افراد زیادی علاقه‌مند به خرید این واحدها شوند.

امکانات

از امکانات رفاهی و مجتمع‌های تجاری و تفریحی اطراف آن می‌توان به پارک جنگلی چیتگر، مجتمع تجاری تفریحی طوبی، مرکز تجاری تفریحی ایران مال و دریاچه شهدا خلیج فارس اشاره کرد. همچنین خط 10 مترو برای دریاچه چیتگر قرار است احداث شود که آن را از نظر دسترسی کمک زیادی به این منطقه خواهد کرد.

 پیش فروش آپارتمان‌های پاسارگاد دریاچه چیتگر فرصت مناسبی برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری است زیرا با شرایط به وجود آمده این برج جای پیشرفت بسیار زیادی دارد.

مزایای برج‌های پاسارگاد دریاچه

این ساختمان‌ها به خاطر شرایط ویژه‌ای که دارند از مزایای زیادی برخوردار هستند. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به شهر یکی از این مزیت‌ها است که در صورت راه اندازی خط مترو دریاچه چیتگر این دسترسی بیشتر هم خواهد شد. امکانات رفاهی و نزدیک بودن به مراکز تفریحی و تجاری متنوع یکی دیگر از مزیت‌های برج‌های پاسارگاد به حساب می‌آید.

ویژگی بزرگ دیگر نوساز و خوش نقشه بودن این ساختمان‌ها است، همچنین از نظر پارکینگ و امکانات رفاهی مثل سالن و لابی این ساختمان‌ها شرایط بسیار مساعدی دارند. از نظر کیفیت سازه، ایمنی و سیستم اطفا حریق نیز برج‌های پاسارگاد کاملاً مجهز هستند.

همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث شده که این برج‌ها گزینه بسیار خوبی برای خرید باشند. تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد این امکان را برای افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری سودده و با بازده بالا داشته باشند، فراهم کرده تا بتوانند از فرصت پیش فروش و خرید برج‌های پاسارگاد بهرمند شوند.

جمع بندی

تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد از مجموعه‌های باتجربه و بسیار موفق در زمینه معماری و ساخت و ساز به شمار می‌رود. پروژه برج‌های پاسارگاد در منطقه 22 تهران یکی از جدیدترین پروژه‌های این مجموعه به حساب می‌آید.

این برج‌ها هم از موقعیت مکانی خوبی برخوردار هستند و هم از مزایای دیگری مانند خوش ساخت بودن، نزدیکی به اماکن تجاری و تفریحی، مترو در حال احداث و موارد این چنینی برخوردار است. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت با ما در تماس باشید و از تجارب متخصصین بهره‌مند شوید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 29

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی خانه گستر دریاچه پاسارگاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top