تعاونی آشیان آفرین آسایش

تعاونی آشیان افرین آسایش
4.1
(39)

یکی از معضلات بسیار مهم در کشور، کمبود مسکن و قیمت بالای آن است. در طی سالیان اخیر برنامه‌های مختلفی از سوی دولت برای خانه‌دار شدن جوانان ارائه شده که نتوانسته پاسخگوی تمام نیاز جامعه باشد. در این میان تعاونی‌ها نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و به همین دلیل مورد حمایت هستند.در این مطلب شما را با تعاونی آشیان آفرین آسایش و پروژه‌های در دست اجرای آن آشنا خواهیم کرد.

آیا شما با تعاونی‌هایی که در حوزه ساخت‌وساز فعالیت دارند آشنا هستید؟ اطلاع از رزومه این شرکت‌ها و اعتبار آنها می‌تواند به شما کمک کند تا در پروژه‌های آنها با بهترین قیمت ممکن سرمایه‌گذاری کنید.

تعاونی آشیان افرین آسایش
تعاونی آشیان افرین آسایش

معرفی تعاونی آشیان افرین آسایش

در داخل کشور مجموعه‌های زیادی در تلاش هستند تا در بهترین زمان و مکان ممکن استارت پروژه‌ای را بزنند. این تلاش برای این است که در پیش فروش واحدها تقاضای بیشتری را شاهد باشند و همچنین افراد نیز با پیش خرید بتوانند ارزش پول خود را حفظ کنند.

یکی از برترین تعاونی‌هایی که فعالیت خود را در منطقه 22 تهران آغاز کرده و توانسته در بهترین موقعیت‌ها کلنگ پروژه‌ها را بزند، تعاونی آشیان آفرین آسایش است. این تعاونی با شماره 427824 ثبت شده است و حسین مروتی مدیر عامل و اصغر رحملو رییس هیئت مدیره این تعاونیه انبوه ساز هستند. این شرکت نیز در طرح تعاون گران انبوه ساز قرار دارد که سه هدف بسیار مهم را دنبال می‌کنند.

اولین هدف افزایش کیفیت ساخت در کنار کاهش قیمت‌ها است که از طریق همکاری انبوه‌سازان عاید می‌شود. حذف هزینه‌های بالا سری و غیر حرفه‌ای بودن به عنوان هدف دوم در نظر گرفته می شود. همچنین کاهش زمان اجرای پروژه نیز به عنوان هدف سوم تعیین که خوشبختانه توانسته در صنعت ساختمان تحول خاصی ایجاد کند. این تعاونی نیز با این اهداف کارهای خود را آغاز کرده و پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

پروژه‌های تعاونی آشیان افرین آسایش

این روزها افراد زیادی که در تهران زندگی می‌کنند تمایل دارند به اطراف شهر نقل مکان کنند تا از شر آلودگی هوا، ترافیک و مشکلات دیگر در امان باشند. منطقه 22 تهران به دلیل آب‌وهوای تمیز، وجود مراکز تفریحی و خرید مختلف، دریاچه و جنگل چیتگر و … در حال حاضر یکی از بهترین مناطق برای سکونت است.

پروژه‌های زیادی در این منطقه انجام شده و فعالیت‌های متعددی نیز انجام خواهد شد که می‌توانید از طریق فضای مجازی به اطلاعات کامل آنها دست یابید. یکی از تعاونی‌هایی که در این منطقه پروژه‌های بسیار جذابی را در دست اجرا دارد تعاونی آشیان آفرین آسایش است که در ادامه به 3 پروژه مهم آن اشاره می‌کنیم.

پروژه اطلس 1 (خاتم)

اولین موردی که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم پروژه اطلس 1 (خاتم) است که در یک موقعیت عالی قرار دارد. این طرح از جنوب به دریاچه خلیج فارس و از جنوب غربی به پارک جنگلی چیتگر اشراف دارد؛ همچنین از قسمت شمالی، پارک جنگلی لتمان و از شمال شرقی، پارک آبشار تهران قابل رویت است.

دسترسی

ساکنین این آپارتمان‌ها در عرض 1 دقیقه می‌توانند خودشان را به بزرگراه همت برسانند. دسترسی آسان و 5 دقیقه‌ای به بزرگراه حکیم و 10 دقیقه‌ای به مترو از دیگر مزایای این پروژه محسوب می‌شود. بازار بزرگ ایران مال که برای همه آشناست با اطلس 1 تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات

از امکانات پروژه اطلس 1 می‌وان به لابی مجلل، سالن‌های مختلف ورزشی، سرگرمی، اجتماعات و …، آسانسور حمل بار، شوتینگ زباله، دوربین، درب ضد سرقت، آنتن مرکزی و … اشاره کرد.

ابعاد واحدها

واحدهای اطلس 1 سه خوابه هستند و از متراژ 120 تا 162 در نظر گرفته شده است تا یک فضای ایده‌آل برای زندگی در دسترس باشد. شما می‌توانید از پیش فروش آپارتمان‌های اطلس 1 (خاتم) دریاچه چیتگر استفاده کنید و ما در تعاونی آشیان آفرین آسایش تمام جزئیات را برای شما شرح خواهیم داد.

پروژه اطلس 2 (خاتم)

دومین پروژه‌ای که تعاونی آشیان آفرین آسایش در دست اجرا دارد و محبوبیت بالایی کسب کرده پروژه اطلس 2 (خاتم) است. این طرح در بین اتوبان همت و حکیم کلنگ زنی شده و به همین دلیل از نظر موقعیت مکانی بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. این پروژه مساحتی بالغ بر 1700 متر مربع دارد و در 14 طبقه در نظر گرفته شده که در ادامه به موارد مهم اشاره می‌کنیم.

دسترسی

ساکنین این آپارتمان‌ها تنها 5 دقیقه با مترو وردآورد فاصله دارند و از طرفی در عرض دو دقیقه به بزرگراه شهید همدانی خواهند رسید. اتوبان شهید خرازی نیز در فاصله 5 دقیقه‌ای قرار دارد و به همین دلیل افراد برای رفت و آمد با مشکل مواجه نمی‌شوند. رفت و آمد به مراکز خرید و تفریحی نیز به‌راحتی انجام می‌شود.

امکانات

از امکانات پروژه اطلس 2 می‌توان به لابی من 24 ساعته و لابی مجلل، نگهبانی، درب ضد سرقت، سیستم اطفا حریق، سالن بازی کودکان، سالن ورزشی و … اشاره کرد.

ابعاد

در پروژه اطلس 2 واحدهای دو و سه خوابه طراحی شده‌اند که از متراژ 90 تا 160 متغیر هستند. هر کس با توجه به نیاز و توان می‌تواند در این پروژه سرمایه‌گذاری کند. ما در تعاونی آشیان آفرین آسایش شرکت در پیش فروش آپارتمان های اطلس 2 (خاتم) مروارید شهر را برای شما پیشنهاد می‌دهیم؛ چراکه پتانسیل پیشرفت منطقه بسیار بالا است.

پیش فروش آپارتمان در چیتگر
سقف هفتم

پروژه اطلس 3 (خاتم)

سومین طرح فوق‌العاده تعاونی آشیان آفرین آسایش در منطقه 22 تهران، پروژه اطلس 3 (خاتم) بوده که بهترین گزینه برای سکونت است. این پروژه در زمینی به مساحت 5004 متر مربع در قالب 3 بلوک با 14 طبقه وجود دارد. 168 واحد مسکونی در مجموع به فروش می‌رسد که حتما شما نیز از امکانات، دسترسی  و … آن استقبال میکنید.

دسترسی

شما تنها 3 دقیقه با پای پیاده با بام لند و دریاچه چیتگر فاصله خواهید داشت و علاوه بر آن مراکز خرید نیز دسترسی بسیار آسانی دارند. ویوی فوق‌العاده تمام واحدها باعث شد تا پیش فروش این طرح اکنون به وضعیت محدود برسد.

امکانات

از نظر امکانات مانند دو پروژه دیگر در اطلس 3 نیز شما از انواع سالن ورزشی، اجتماعات، بازی و … بهره‌مند خواهید شد. سیستم اعلام و اطفا حریق، نگهبانی، لابی مجلل، شوتینگ زباله و … از دیگر امکاناتی است که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

ابعاد

برای اینکه همه افراد بتوانند متناسب با بودجه خود واحدی را به خود اختصاص دهند واحدها از 60 متر تا 120 متر هستند. قطعا شما نیز مایلید اطلاعاتی راجع به پیش فروش آپارتمان های اطلس 3 (خاتم) دریاچه چیتگر کسب کنید که ما می‌توانیم راهنمایی‌های لازم را برای شما ارائه دهیم.

داشتن رزومه کاری معتبر

سابقه و رزومه تعاونی در سال‌های گذشته، و تحویل چند پروژه بزرگ و با کیفیت قطعا باعث اطمینان بیشتری نسبت به تعاونی میشود. تعاونی آشیان آفرین آسایش نیز با تلاش‌های بسیار و در سایه فعالیت خود توانسته پروژه‌های بزرگی مثل برج های پارسیا دریاچه، و بخشی از شهرک نمونه سپاه را تحویل دهد.

هم‌اکنون نیز این مجموعه اقدام به پیش فروش آپارتمان در چیتگر کرده است. افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در این منطقه مهم تهران را دارند، نباید این فرصت را از دست بدهند.

جمع بندی

یکی از مولفه‌های مهم و تاثیرگذار در رونق صنعت ساختمان کشور تعاونی‌های انبوه‌ساز هستند. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با تعاونی آشیان آفرین آسایش بیشتر آشنا کنیم تا شما پروژه‌های در دست اجرای آن را به‌خوبی بشناسید. برای اینکه شما بتوانید در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید از تجارب متخصصین ما در این زمینه بهره‌مند شوید. ما با بهترین قیمت‌ها واحدهای مورد علاقه‌تان را برایتان فراهم خواهیم کرد.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 39

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی آشیان آفرین آسایش

6 thoughts on “تعاونی آشیان آفرین آسایش

    1. سلام، به طور کلی این که یک تعاونی پروژه فعال در منطقه داشته باشه میتونه یه معیار خوب باشه و همچنین این که پیمانکار و هیئت مدیره قوی ای داشته باشه که تعاونی آشیان آفرین آسایش این محسنات رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top