تعاونی ثمین اجرای دقیق

3.1
(14)

صنعت ساخت‌وساز در کشور یکی از مهم‌ترین صنایع تاثیرگذار در اقتصاد است که باید ایده‌های نو در این زمینه ارائه شود. این روزها آلودگی هوای تهران، هرج‌ومرج در آن و عوامل مختلف دیگر باعث شده تا افراد زیادی علاقه‌مند به نقل مکان به اطراف را داشته باشند.ما در این مطلب شما را با تعاونی ثمین اجرای دقیق آشنا خواهیم کرد و یکی از پروژه‌های آن را به طور مفصل شرح خواهیم داد.

تعاونی‌های زیادی در کشور ایجاد شده‌اند تا در موقعیت‌های مناسب استارت ساخت آپارتمان‌های انبوه را بزنند. به احتمال زیاد شما نیز با برخی از آنها آشنا هستید و می‌دانید که شناخت آنها می‌تواند در سرمایه‌گذاری در این حوزه بسیار مفید باشد.

پیش فروش آپارتمان های نیکان مروارید شهر
پیش فروش آپارتمان های نیکان مروارید شهر

معرفی تعاونی ثمین اجرای دقیق

یکی از باسابقه‌ترین تعاونی‌هایی که در منطقه 22 تهران پروژه در دست اجرا دارد، تعاونی ثمین اجرای دقیق است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1370 شروع کرده و یکی از مورد اعتمادترین شرکت‌ها در حوزه ساخت‌وساز شناخته می‌شود.

این تعاونی در کارنامه خود پروژه‌های برج پارسیا، برج اداری آرتمیس و نیکان در مرواریدشهر را دارد که همگی با بهترین طراحی و کیفیت هستند. دفتر این مجموعه در شهرک گلستان تهران، میدان اتریش، خیابان دهم بنفشه و در سومین طبقه مجتمع تجاری باران قرار دارد.

این شرکت با شناسه ملی 10101301886 و شماره 85738 به ثبت رسیده و در طول این مدت توانسته شهرت زیادی برای خود کسب کند. اگر شما نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران هستید، می‌توانید پروژه نیکان را نیز در نظر داشته باشید که در ادامه به برخی از ویژگی‌های آن اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با پروژه نیکان مروارید شهر

به احتمال زیاد شما نیز با پتانسیل بالای منطقه 22 تهران و شرایط ایده‌آل آن برای زندگی آشنا هستید. وجود جنگل و دریاچه چیتگر و بسیاری از عوامل دیگر باعث شده تا آب‌وهوای مناسبی را شاهد باشیم. در کنار آن وجود مراکز تفریحی و خرید مختلف نیز یک مزیت فوق‌العاده محسوب می‌شود.

یکی از پروژه‌هایی که در این منطقه واحدهای آن پیش فروش می‌شود، پروژه نیکان ثمین اجرای دقیق است. عوامل زیادی مانند موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، بالا بودن کیفیت ساخت، امکانات آپارتمان‌ها و … باعث شده تا افراد زیادی در این پروژه تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند.

اگر شما نیز می‌خواهید با پیش خرید واحدهای این پروژه سرمایه‌گذاری امنی داشته باشید می‌توانید با مجموعه‌ ما در ارتباط باشید. تعاونی ثمین اجرای دقیق با استفاده از مهندسین زبده و بهترین مصالح و مواد اولیه استارت کار را زده است و می‌توان با خیالی آسوده واحدهای دلخواه را پیش خرید کرد.

مساحت و طبقات

برای اینکه شما بیشتر با پروژه نیکان آشنا شوید می‌خواهیم ابتدا مساحت زمین، تعداد بلوک و طبقات را معرفی کنیم. این آپارتمان در زمینی به مساحت 19300 مترمربع کلنگ زنی شد که پس از اصلاح این زمین 16895 مترمربع گزارش شد.

تعداد 4 بلوک برای این مساحت موجود است که هر کدام 16 طبقه خواهد داشت. در هر کدام 1 طبقه لابی، 4 طبقه منفی و 11 طبقه مسکونی وجود دارد. هر طبقه مسکونی دارای 12 واحد خواهد بود که در کل 700 واحد مسکونی آماده استفاده خواهد بود.

با اجرای اسکلت بتنی ضد زلزله و مهندسی شده این پروژه جذاب‌تر شده و افرادی که سرمایه‌گذاری داشته باشند قطعا سود بالایی خواهند داشت. در تصمیمات نهایی 6 آسانسور نیز برای هر بلوک در نظر گرفته شد تا افراد از این نظر نیز هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

موقعیت مکانی

بدون شک پروژه نیکان مروارید شهر ثمین اجرای دقیق در یک موقعیت فوق‌العاده قرار دارد و به همین دلیل بر سر زبان‌ها افتاده است. این مجموعه در بخش جنوب غربی منطقه قرار دارد که ساکنین به اتوبان شهید فهیده و همت دسترسی عالی خواهند داشت.

ساکنین این آپارتمان‌ها تنها با پیاده‌روی یک کیلومتری به مترو، بانک، پارک، مرکز خرید و فضای سبز می‌رسند. استادیوم ورزشی، بیمارستان و دریاچه چیتگر نیز در فاصله‌های 2 تا 5 کیلومتری قرار دارند. همه اینها مزایای پروژه هستند و تعاونی ثمین اجرای دقیق با توجه ویژه به این مسائل این کار را شروع کرده است.

امکانات پروژه نیکان مروارید شهر

یکی از دلایل محبوبیت این پروژه را می‌توان تکمیل بودن تجهیزات رفاهی و آسایشی آن در نظر گرفت. تعاونی ثمین اجرای دقیق سعی بر این داشته تا بهترین‌ها را در اختیار ساکنین قرار دهد.

از امکانات پروژه نیکان می‌توان به هلی پد، کارواش، سالن ورزشی، زمین بازی، پارکینگ اختصاصی، انباری مخصوص، اینترنت وای فای، لابی من 24 ساعته و مجلل و دوربین مدارسته اشاره کرد. درب‌های ضد سرقت، آسانسور حل بار، سیستم گرمایشی سرمایشی اختصاصی، روف گاردن، سالن بازی کودکان، سیستم اطفا حریق، آنتن مرکزی و شوتینگ زباله از دیگر امکانات این طرح محسوب می‌شود.

مشاورین ما در تمامی این اطلاعات را می‌توانند با جزئیات بیشتر و مقایسه با پروژه‌های دیگر در خدمت شما قرار دهند.

پیش فروش آپارتمان های نیکان مروارید شهر
پیش فروش آپارتمان های نیکان مروارید شهر

ابعاد و متراژ واحدها

یکی دیگر از نقاط قوت این پروژه تعاونی ثمین اجرای دقیق تنوع متراژ واحدهای آن است که افراد با بودجه‌های مختلف بتوانند در آن سرمایه‌گذاری کنند. شاید برایتان جالب باشد که در مجموعه نیکان 24 تیپ مختلف وجود دارد که متراژها از 82 مترمربع شروع و تا 165 مترمربع ادامه دارد.

این تیپ‌ها در قالب واحدهای 2 و 3 خوابه طراحی شده‌اند که هر کس با توجه به نیاز می‌تواند امتیاز آن را از آن خود کند. جالب است بدانید که واحدهای تجاری نیز در متراژ 20 تا 28 مترمربع هستند که بهترین موقعیت برای سرمایه‌گذاری هستند.

با توجه به نوسان قیمت‌ها هیچ مجموعه‌ای نمی‌تواند قیمت ثابتی برای این بخش ارائه دهد و باید با تماس تلفنی از این مورد باخبر شوید. اگر مایلید که با بهترین قیمت بازار در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوید.

پیش خرید آپارتمان در چیتگر

انتخاب تعاونی معتبر برای پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 بسیار حائز اهمیت است. ما به عنوان تعاونی ثمین اجرای دقیق برای پیش فروش آپارتمان‌های نیکان مروارید شهر میتوانیم تا شما را با بهترین شرایط ممکن صاحب خانه کنیم. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج سایت با مشاورین در ارتباط باشید.

جمع بندی

با افزایش قیمت مسکن و سیر صعودی آن برای حفظ ارزش پول می‌توان در این زمینه سرمایه‌گذاری پرسودی را در پروژه‌های باپتانسیل بالا انجام داد. ما در این مطلب تعاونی ثمین اجرای دقیق و پروژه نیکان آن را برای شما معرفی کردیم که در بهترین موقعیت قرار دارد. شما می‌توانید با ما برای پیش خرید آپارتمان‌های نیکان مروارید شهر در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد نظرات 14

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

تعاونی ثمین اجرای دقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top