چند توصیه برای زنانی که همسران‎شان اهل سرمایه گذاری در بازار مسکن نیستند!

زنان سرمایه گذاری در بازار مسکن

قصد ترساندن شما را نداریم اما خوب است بدانید که جهان با بحران جهانی مسکن مواجه است. این مسئله برای ما ایرانی‎ها که هر روز با تورم‎های سرسام‎آور سروکار داریم، بیشتر و بیشتر هم شده. رفاه خانواده و گرم ماندن فضای آن به شدت تحت تاثیر مسکن مناسب است. در صورتی که به نیاز مسکن توجه نشود، پیامدهای بد بهداشتی به وجود خواهد آمد که با افزایش بار مالی خود بر خانواده مشکلات را دوچندان خواهد کرد. به همین خاطر سرمایه گذاری در بازار مسکن از اهمیت بسیاری برخوردار شده و لازم است تا از فرصت‎هایی که جهت انجام این کار به وجود می‎آیند، نهایت استفاده را برد.

شما به عنوان زن خانواده که بخش قابل توجهی از مدیریت مسائل خانه را بر دوش می‏کشید بایستی به طور مداوم گوش‎به‎زنگ این فرصت‎ها باشید تا بتوانید در فرصت مناسب خانواده‎ی خود را صاحب یک مسکن موقر و معقولانه کنید یا از طریق خرید ملک یا پیش ‎خرید آن، سرمایه‎ی خود را چندین برابر افزایش دهید.

زنان سرمایه گذاری در بازار مسکن
زنان سرمایه گذاری در بازار مسکن

تاثیر مسکن در گرم‎ نگه‏‎داشتن کانون خانواده چیست؟

همیشه گفته اند که زن مدیر خانه است یا پشت سر هر مرد موفقی، یک زن موفق هست. با این که این جملات کلیشه‎ای به نظر می‏رسند اما حقیقت محض هستند. به عنوان همسر یا مادر، نیاز است که دوراندیشی‎هایی داشته باشید که یکی از مهم‎ترین بخش‎های این دوراندیشی‎ها به سرمایه گذاری در بازار مسکن باز می‎گردد. به این خاطر که داشتن یک مسکن خوب تا حد زیادی می‎تواند به گرم نگه‎داشتن کانون خانواده کمک کند. اما چگونه؟

افزایش چندبرابری سرمایه، جلب توجه همسر و آرامش خانواده

این روزها وقتی صحبت از سرمایه‎ گذاری می‏شود، همه‎ی کاربلدها می‎گویند که سرمایه ‎گذاری در ملک بهترین کاری است که می‎توانید انجام دهید. آمارها نشان می دهدکه قیمت ملک همواره افزایشی بوده و اگر بتوانید در یک جای مناسب اقدام به خرید خانه کنید، قطعا طی چند سال آتی قیمت ملک شما تا چندین برابر افزایش می‎یابد.

ممکن است بسیاری از مردان نسبت به سرمایه ‎گذاری در املاک بی‎تفاوت باشند، اما شما به عنوان زن خانواده بایستی تیزهوشی به خرج بدهید و در زمان مناسب اقدام به خرید یک خانه‎ی مناسب برای خود کنید. با انجام این کار نه تنها توجه و احترام همسر خود را بابت این تیزهوشی به دست خواهید آورد، بلکه آینده‎ی خود و فرزندان‎تان را نیز تامین خواهید کرد.

سرمایه گذاری در بازار مسکن و هزینه‎ی کمتر پیش ‏خرید ملک

یکی از بهترین راهکارهای سرمایه گذاری در بازار مسکن، پیش ‎خرید آن است. در واقع شما با انجام این کار، ملک را با قیمت به مراتب کمتری خریداری خواهید کرد که می‎تواند یک حرکت بسیار هوشمندانه باشد. سازندگان ساختمان‎ها اغلب از پیش‏فروش ملک برای ایجاد سروصدای بیشتر در پروژه‎ی خود استفاده می‎کنند و آپارتمان‎ها را با قیمت به مراتب کمتر در اختیار مشتری قرار می‎دهند. به عنوان یک زن تیزهوش خوب است که همواره نسبت به آخرین اخبار پیش‏فروش‎ها مطلع باشید تا بتوانید یک سرمایه‎ گذاری مطمئن انجام دهید.

زن خانواده، بایستی درآمدی که همسر به خانه می‎آورد را حفظ کنید. بنابراین پیش از این که بخواهید به فکر افزایش سرمایه باشید، باید فکر کنید که همین سرمایه‎ای که در اختیار دارید را چگونه حفظ کنید؟ در واقع مسکن علاوه بر این که یکی از نیازهای اساسی انسان است، یک موتور اقتصادی برای خانواده‎های کم‌درآمد نیز محسوب می‎شود.

برای بسیاری از خانواده‎های کم‌درآمد چیزی بیشتر از یک سرپناه است و به آن‎ها این فرصت را خواهد داد تا سرمایه‎ی خود را حفظ کرده و در صورت امکان آن را افزایش دهند. مسکن پایدار و مقرون‎به‌صرفه، برای شکستن چرخه‎ی فقر یک ضرورت است. یک خانه‎ی آبرومند، دری برای بهبود سلامت، عملکرد بهتر در مدرسه، گرم‎شدن کانون خانواده، فرصت‎های کاری و تفریحی بیشتر، دسترسی به امکانات بیشتر و … را فراهم خواهد کرد.

دسترسی بیشتر به امکانات تفریحی، اقتصادی، درمانی

تقریبا همه‎ی افراد اتفاق نظر دارند که رفاه خانواده به شدت تحت تاثیر مسکن قرار می‎گیرد. برآورده نشدن نیازهای مربوط به مسکن ممکن است منجر به پیامدهایی شود که جبران آن‎ها چندین برابر هزینه داشته باشد. هنگامی که خانواده از مسکن مناسبی برخوردار نباشد، فرصت‎های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و اوقات فراغت فرزندان تحت‌الشعاع قرار می‎گیرد و بسیاری از نیازها سرکوب خواهد شد.

آیا زنان هم باید به فکر سرمایه ‎گذاری باشند؟

برخی از افراد خیال می‎کنند که وظیفه‎ی زنان این است که کارهای داخل خانه را انجام دهد؛ با این که این کار نیز بخشی از وظایف زنان است و صد البته بایستی کارهای خانه و خانه‎داری بین زن و مرد تقسیم شود، وظایف مهم‎تری هم وجود دارد که زنان بایستی به آن‎ها بیندیشند. این مسئله خصوصا زمانی مهم‎تر می‏‎شود که همسر آن‎‌ها اهل سرمایه‎ گذاری در این زمینه نباشد.

در چنین موقعیتی زن برای این که بتواند زندگی را سرپا نگه دارد و کانون خانواده را حفظ کند نیاز دارد که پیشنهادهایی را به همسر خود ارائه کند که یکی از آن‎ها همین سرمایه گذاری در بازار مسکن است که می‎تواند آینده‎ی یک خانواده را به طور کلی دگرگون کند. با انجام این کار نه تنها میزان نفوذ خود در ذهن و قلب شوهر را می‎توان به دست آورد، بلکه می‎تواند شرایط زندگی سالم‎تر برای فرزندان را هم فراهم کند.

بهترین راه سرمایه ‎گذاری مسکن برای زنان چیست؟

اگر شما هم از آن دسته زنان هستید که فکر سرمایه ‎گذاری برای خود و خانواده‎تان را در ذهن دارید، پیشنهاد می‎کنیم که از بین گزینه‎های موجود، به پیش ‎خرید آپارتمان در تهران فکر کنید. برای مثال یکی از مناطقی که این روزها پیش‌فروش اتفاق میفتد، منطقه‎ی چیتگر است. اما چرا پیش بهتر است به فکر پیش‏خرید آپارتمان در چیتگر باشید؟

پتانسیل منطقه‎ی چیتگر برای چندبرابر شدن سرمایه

یکی از مهم‎ترین دلایلی که چیتگر را به یکی از بهترین گزینه‎ها برای سرمایه‎ گذاری در ملک تبدیل میکند، پتانسیل بالای آن در افزایش قیمت ملک است. پیش‎ بینی می‏شود که به خاطر حضور امکانات فراوانی که در این بخش وجود دارد، آب‎وهوای خوب و ساختمان‎های مدرن درخواست برای سکونت در این منطقه به شدت افزایش یابد و همین موضوع روی قیمت ملک تاثیرگذار خواهد بود.

به بیانی دیگر، شما به عنوان زن خانواده می‎توانید از این فرصت برای چند برابر شدن سرمایه‎ی خود استفاده کنید. شاید بتوانید با خرید طلا هم به سود دست یابید، اما سودی که از پیش‌فروش آپارتمان در چیتگر به دست خواهید آورد، به مراتب بیشتر خواهد بود.

برخورداری از امکانات فراوان

این محله‎ی تازه تاسیس از امکانات بسیاری مانند دریاچه‎ی چیتگر، مراکز تفریحی مانند پارک‎ها، مرکز تجاری بام‎لند، ایستگاه مترو و … برخوردار است که همه‎ی این عوامل در کنار ساختار مدرن محله و ساختمان‎های جدید و نوساز می‎توانند زمینه را برای افزایش سرمایه‎تان فراهم کنند و زندگی راحت‎تری را برای شما و خانواده‎تان ایجاد کند.

امکان شخصی‎ سازی بیشتر

بر اساس قرارداد پیش ‎فروشی که بین شما و فروشنده صورت می‎گیرد، می‎توانید سفارشی‎سازی‎هایی که برای ملک خود می‎خواهید را اعمال کنید. برای مثال شکل و نوع کابینت‎ها، کمددیواری، لوستر و … از جمله‎ی این موارد هستند. این در حالی است که اگر بخواهید یک آپارتمان تکمیل را خریداری کنید، به این سفارشی‏‎سازی‎ها دسترسی نخواهید داشت.

پیش ‎خرید آپارتمان در چیتگر را از کجا انجام دهیم + سخن پایانی

در این نوشتار متوجه شدیم که  تاثیر سرمایه گذاری در بازار مسکن برای افزایش سطح سلامت روانی، آموزشی و بهداشتی خانواده بسیار حیاتی است. همچنین دریافتیم که این دوراندیشی زنان تا چه حد می‎تواند در گرم نگه‎داشتن کانون خانواده و جلب توجه همسر و ایجاد آرامش برای فرزندان کمک کننده باشد. حالا بایستی با یکی از بهترین مراجع برای سرمایه‎ گذاری ملک آشنا شویم. مستر امتیاز یکی از همین مجموعه‎هاست که به پروژه‎های بزرگی همچون خاتم 1، خاتم 2، خاتم3، دریاچه‎ی پاسارگاد، فرتاک و … در چیتگر دسترسی دارد و شما می‌توانید برای پیش‎ خرید آپارتمان در چیتگر از این مجموعه استفاده کنید. شما می‎توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه ‎گذاری در مسکن در این منطقه از طریق همین لینک اقدام کنید.

چند توصیه برای زنانی که همسران‎شان اهل سرمایه گذاری در بازار مسکن نیستند!

One thought on “چند توصیه برای زنانی که همسران‎شان اهل سرمایه گذاری در بازار مسکن نیستند!

  1. سلام
    من در اصفهان همکار شما هستم
    امیدوارم بتونیم با هم همکاری داشته باشیم🙏🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top