شهربازی هزار و یک شهر منطقه 22 تهران – پروژه، امکانات و آدرس

4.1
(15)

 این پروژه در زمینی به مساحت 139 هکتار در منطقه 22 تهران در دست ساخت می باشد. سرزمینی از جادو و هیجان؛ جایی که خواب و خیال به واقعیت تبدیل می‌شوند و دل‌ها به آواز امید و شادی می‌پردازند. اینجاست که شما را به دنیایی از تفریح بی‌انتها، به نام “شهربازی هزار و یک شهر” دعوت می‌کنیم.

به کمک “نقشه شهربازی هزار و یک شهر”، میتوانید مساحت این سازه عظیم را مشاهده کنید که به شما امکان می‌دهد آینده این مجموعه را متصور شوید. این نقشه به شما اطلاعاتی دقیق و کامل از جاذبه‌ها، بازی‌ها، و امکانات موجود در این پارک سحرآمیز ارائه می‌دهد. و همانطور که از نام آن پیداست دارای هزار و یک ایده تفریحی است.

“شهربازی هزار و یک شهر” همچنین یک پروژه غرورآفرین است که با ایجاد اشتیاق در کودکان و بزرگان، اثرگذاری همیشگی دارد. این پروژه بزرگ، نمادی از ایده‌آل‌ها و خلاقیت با هدف ایجاد یک فضایی منحصربه‌فرد برای خردسالان و بزرگسالان است.

شهربازی هزار و یک شهر
شهربازی هزار و یک شهر

پروژه هزار و یک شهر تهران

این پروژه دارای 2 فاز است، فاز اول طراحی فضای گردشگری وفاز دوم اضافه کردن امکانات تجاری که فاز اولیه آن طبق بررسی ها می بایستی تا سال 1400 آماده بهره برداری میشد. اما پس از آنکه شهرداری در مدت زمان معلوم نتوانست اقدام به ثبت سند به نام سازنده کند پروژه متوقف شد.

شهرداری تهران قول های مساعدی برای رفع مشکل داد و قرار است به زودی مشکلات این پروژه برطرف شود.

آدرس پروژه شهربازی هزار و یک شهر

پروژه شهربازی هزار و یک شهر در آینده یکی از مقاصد گردشگری ویژه در تهران است که با استفاده از تکنولوژی های نوین و مدرن در حال ساخت است برای ورود به این سرزمین جادویی، نیاز به یافتن آدرس دقیق “شهربازی هزار و یک شهر” دارید.

این پروژه در غرب تهران و در منطقه 22 واقع و از طریق اتوبان خرازی دارای دسترسی است.(مشاهده آدرس شهربازی هزار و یک شهر روی نقشه)

شهربازی هزار و یک شهر
شهربازی هزار و یک شهر

ارزش افزوده ملک های چیتگر پس از بهره برداری از شهربازی هزار و یک شهر

با اضافه شدن مناطق گردشگری و امکانات تفریحی به منطقه 22، این منطقه در چند سال گذشته به یکی از بهترین محله ها برای پیش فروش آپارتمان در تهران تبدیل شد که شما می­توانید با کمترین سرمایه برای خرید در این منطقه اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که منطقه 22 تهران، به­ طور معمول رشد قیمتی بالایی در زمینه مسکن دارد و بدون شک پیش خرید آپارتمان در چیتگر بهترین فرصت برای سرمایه ­گذاری و حفظ ارزش وجه نقد شما خواهد بود.

معرفی تعدادی از تعاونی های معتبر منطقه 22 تهران

اهمیت پروژه شهربازی هزار و یک شهر و قرارگیری آن در کنار ایران مال باعث شد تا درحال­ حاضر تعاونی­های مختلفی در این منطقه شروع به ساخت ­وساز کنند که به پیش فروش آپارتمان در چیتگر مشغول هستند.

یکی از معتبر ترین مجموعه ­هایی که در زمینه پروژه ­های انبوه سازی در منطقه 22 مشغول است، تعاونی آشیان آفرین آسایش است که سعی در ارائه خدمات به شهروندان دارد.اهدافی که این تعاونی دنبال می­کند شامل کاهش قیمت­ها در کنار کیفیت ساخت، حذف هزینه­ های بالاسری و پایین آوردن مدت­ زمان اجرای پروژه­ها است تا از این طریق تحولی را در صنعت ساختمان کشور ایجاد کند.

پروژه­هایی که آشیان آفرین آسایش در محدوده دریاچه چیتگر و منطقه 22 در دست ساخت دارد شامل پروژه اطلس 3 ، پروژه اطلس 2 ، پروژه اطلس 1 در دریاچه چیتگر است که هر کدام از آنها در موقعیت­های مکانی مناسبی از نظر دسترسی قرار دارند.

جمع بندی

منطقه 22 به عنوان قطب گردشگری تهران دارای امکانات و زیرساخت های فراوانی است که نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نموده. این منطقه با امکانات رفاهی مناسب خود مقصد اصلی گردشگران شهر تهران است و هر ساله میزبان آنهاست.

در کنار پروژه های ساختمانی و برج های سر به فلک کشیده در این منطقه وجود امکانات متنوع باعث شده علاقه مندان زیادی نسبت به سرمایه گذاری و پیش خرید آپارتمان در تهران اقدام کنند.

سوالات متداول

“شهربازی هزار و یک شهر” کجا قرار دارد؟

این پروژه در غرب تهران و در منطقه 22 واقع شده است و از طریق اتوبان خرازی دارای دسترسی است.(مشاهده آدرس شهربازی هزار و یک شهر روی نقشه)

برای پیش خرید و خرید آپارتمان نزدیک این پروژه چطور اقدام کنیم؟

کافیست با شماره 09121166586 تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 15

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

شهربازی هزار و یک شهر منطقه 22 تهران – پروژه، امکانات و آدرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top