شهرک شهید خرازی، نگین چیتگر تهران – راهنمای کامل امکانات، نقشه و آدرس

شهرک شهید خرازی
4.4
(11)

شهرک شهید خرازی، نگین چیتگر، با معماری مدرن و امکانات رفاهی منحصر به فرد، به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین شهرک های غرب تهران شناخته می شود. این شهرک دارای ۴۴ بلوک است و با وسعت 38 هکتار و 8030 واحد مسکونی، در منطقه 22 تهران واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به امکانات رفاهی و خدمات شهری، و همچنین فضای سبز و چشم انداز زیبا، به انتخابی ایده آل برای زندگی تبدیل شده است.

شهرک شهید خرازی با معماری چشم نواز و برج های مرتفع، نه تنها چشم اندازی زیبا و دلنشین برای ساکنین خود به ارمغان می آورد، بلکه امکاناتی را در دل خود جای داده که رفاه و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. از امکانات ورزشی و تفریحی متنوع گرفته تا مراکز آموزشی و خدمات درمانی باکیفیت، همه چیز در این شهرک برای برآورده شدن نیازهای شما و خانواده تان فراهم شده است.

اما مزایای شهرک شهید خرازی تنها به موارد ذکر شده محدود نمی شود. دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی و شبکه حمل و نقل شهری، امنیت بالا، و فضایی دلباز و سرشار از آرامش، تنها بخشی از ویژگی هایی است که این شهرک را از سایر گزینه ها متمایز می کند.

بری اطلاعات بیشتر به وب سایت شهرک خرازی تهران مراجعه کنید.

شهرک شهید خرازی

قدم به شهرک شهید خرازی که بگذارید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، معماری مدرن و چشم نواز آن است. برج های مرتفع با طراحی های منحصر به فرد، نه تنها نمادی از پیشرفت و توسعه شهری هستند، بلکه فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای ساکنین خود فراهم می آورند. واحدهای مسکونی با متراژهای متنوع و امکانات رفاهی داخلی، پاسخگوی نیازهای خانواده های با سلایق مختلف هستند.

علاوه بر طراحی داخلی، شهرک شهید خرازی به منظره بیرونی واحدهای مسکونی نیز توجه ویژه ای داشته است. با سکونت در این شهرک، از هر نقطه ای که باشید، چشم اندازی بی نظیر از فضای سبز و محوطه سازی دلنشین شهرک را در اختیار خواهید داشت. در ساعات غروب، تماشای انعکاس نور خورشید بر شیشه های برج ها، تصویری خیره کننده و به یاد ماندنی خلق می کند.

اهمیت منطقه 22 تهران برای سرمایه گذاران

آب و هوای مناسب و پارک های متنوع نظیر پارک جنگلی خرگوش دره در منطقه 22 و وجود دریاچه چیتگر باعث شد تا درحال­ حاضر تعاونی­های مختلفی در این منطقه شروع به ساخت ­وساز کنند که به پیش فروش آپارتمان در چیتگر مشغول هستند.

یکی از معتبر ترین مجموعه ­هایی که در زمینه پروژه ­های انبوه سازی در منطقه 22 مشغول است، تعاونی آشیان آفرین آسایش است که سعی در ارائه خدمات به شهروندان دارد. اهدافی که این تعاونی دنبال می­کند شامل کاهش قیمت­ها در کنار کیفیت ساخت، حذف هزینه­ های بالاسری و پایین آوردن مدت­ زمان اجرای پروژه­ها است تا از این طریق تحولی را در صنعت ساختمان کشور ایجاد کند.

پروژه­هایی که آشیان آفرین آسایش در محدوده دریاچه چیتگر و منطقه 22 در دست ساخت دارد شامل پروژه اطلس 3، پروژه اطلس 2 ، پروژه اطلس 1 در دریاچه چیتگر است که هر کدام از آنها در موقعیت­های مکانی مناسبی از نظر دسترسی قرار دارند.

شهرک شهید خرازی
شهرک شهید خرازی

شهرک خرازی چیتگر- معرفی امکانات

برای حفظ سلامتی و تندرستی خود و خانواده تان، شهرک خرازی چیتگر امکانات مختلفی را در نظر گرفته است. سالن های ورزشی مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیا، فضایی مناسب برای ورزش و فعالیت های بدنی در اختیار شما قرار می دهند.

از لحاظ خدمات درمانی نیز، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در شهرک خرازی چیتگر به مراکز درمانی مجهز و پزشکان متخصص دسترسی خواهید داشت. بنابراین، دیگر نگران دغدغه های مربوط به سلامتی خود و عزیزانتان نخواهید بود.

اگر نگران تحصیل فرزندان خود هستید، شهرک شهید خرازی خیال شما را آسوده می کند. در این شهرک، مدارس باکیفیت و مجهز در مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارند که امکان آموزش مناسب و باکیفیت را برای فرزندان شما فراهم می آورند. همچنین، مهدکودک های مجهز، فضایی امن و شاد برای کودکان دلبندتان را مهیا می کنند.

علاوه بر امکانات آموزشی، شهرک شهید خرازی چیتگر به تفریح و سرگرمی ساکنین خود نیز توجه ویژه ای داشته است. پارک های سرسبز با طراحی های زیبا، فضایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و پیک نیک های خانوادگی را فراهم می آورند. زمین های بازی کودکان نیز لحظات شادی را برای فرزندان شما رقم می زند.

 از مزایا و امکانات برج های شهرک خرازی تهران میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- پارکینگ

۲- انباری

۳- شوتینگ

۴- سالن اجتماعات

۵- سیستم اطفا حریق

۶- سالن ورزشی

۷-سیستم سرمایش و گرمایش: چیلر مرکزی

۸- ۴ لاین آسانسور

نقشه موقعیت بلوک های شهرک شهید خرازی
نقشه موقعیت بلوک های شهرک شهید خرازی

شهرک خرازی کجاست؟

در پاسخ به سوال شهرک خرازی کجاست باید گفت یکی از مهمترین ویژگی های شهرک شهید خرازی، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر تهران است. برای مشاهده نقشه شهرک خرازی کلیک کنید.

شهرک شهید خرازی به شبکه گسترده ای از بزرگراه ها و خیابان های اصلی تهران متصل است. ساکنین این شهرک به راحتی و با صرف زمان اندکی می توانند به سایر نقاط شهر تهران دسترسی پیدا کنند.

  • بزرگراه شهید همت: این بزرگراه دسترسی به شرق تهران را برای ساکنین شهرک آسان می کند.
  • بزرگراه شهید لشگری: این بزرگراه امکان دسترسی به جنوب تهران و همچنین فرودگاه مهرآباد را فراهم می آورد.
  • بزرگراه حکیم: از طریق این بزرگراه می توان به غرب تهران و همچنین اتوبان تهران-کرج دسترسی پیدا کرد.
  • بلوار اردستانی: این بلوار دسترسی به شمال تهران و همچنین دریاچه چیتگر را برای ساکنین شهرک تسهیل می کند.

علاوه بر بزرگراه ها، شهرک شهید خرازی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز دسترسی آسانی دارد. ایستگاه های اتوبوس در نزدیکی شهرک قرار دارند و امکان تردد آسان و بدون نیاز به خودرو را برای ساکنین فراهم می کنند. در آینده، با توسعه خطوط مترو در منطقه 22، دسترسی به سایر نقاط شهر از طریق مترو نیز برای ساکنین شهرک شهید خرازی تسهیل خواهد شد.

موقعیت شهرک خرازی تهران

موقعیت مکانی شهرک خرازی تهران نه تنها دسترسی به امکانات رفاهی شهری را آسان می کند، بلکه ساکنین این شهرک را در همسایگی با مراکز تفریحی و گردشگری متعدد قرار می دهد:

    • دریاچه چیتگر: این دریاچه مصنوعی با امکانات قایقرانی، دوچرخه سواری و پیاده روی، فضایی مفرح و مناسب برای گذراندن اوقات فراغت را برای ساکنین شهرک فراهم می کند.
    • پارک جنگلی چیتگر: این پارک وسیع با پوشش گیاهی متنوع، امکان برقراری ارتباط با طبیعت و لذت بردن از هوای پاک را برای ساکنین شهرک خرازی تهران به ارمغان می آورد.
    • مجموعه تفریحی ورزشی ایران مال: این مجموعه با داشتن امکاناتی نظیر سینما، شهربازی سرپوشیده، هایپر مارکت و رستوران های متنوع، برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح مناسب است.

    با سکونت در شهرک خرازی تهران، دیگر نیازی نیست برای دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری مسافت های طولانی را طی کنید. این شهرک، دسترسی آسان به تمامی امکانات مورد نیاز شما و خانواده تان را در قلب منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا فراهم می کند.

    نقشه شهرک خرازی

    برای اطلاع از نقشه شهرک خرازی باید بدانید این شهرک دارای ۴ تیپ اصلی با نام های A، B، C و D است. هر تیپ معماری خاصی دارد و واحدهای آن در متراژهای مختلف از ۱۰۲ تا ۱۳۱ متر مربع طراحی شده اند. این تنوع متراژ دست شما را برای انتخاب خانه ای متناسب با نیازهای خانوادگی تان باز می گذارد.

    پلان و نقشه بلوک های A شهرک شهید خرازی

    برج های تیپ A شهرک شهید خرازی مستطیل شکل هستند همانطور که در شکل مشاهده میکنید به صورت B, A, A, B قرار گرفته اند. و هر برج تیپ A دارای ۲۹ طبقه که شامل ۲۵ طبقه مسکونی، ۳ طبقه  منفی و ۱ طبقه لابی می شود و در هر طبقه ۶ واحد که در کل دارای ۱۵۰ واحد می شود که دارای متراژ های ۱۰۴ متری، ۱۱۰متری، ۱۱۵متری و ۱۲۸ متری می باشد. 

    نقشه تیپ و پلان بلوک های A
    نقشه تیپ و پلان بلوک های A

    پلان و نقشه بلوک های B شهرک خرازی تهران

    برج های تیپ B شهرک شهید خرازی به شکل مربع بوده و دو طرف برج های تیپ A قرار دارند و دارای ۲۳ طبقه که شامل ۲۰ طبقه مسکونی ۲ طبقه منفی و ۱ طبقه لابی می شود. هر طبقه ۸ واحد با متراژ تقریبی ۱۱۰ متری را داراست. که ۸ ضرب در ۲۰ در مجموع دارای ۱۶۰ واحد می باشند.

    نقشه تیپ و پلان بلوک های B
    نقشه تیپ و پلان بلوک های B

    پلان و نقشه بلوک های c شهرک خرازی چیتگر

    برج های تیپ C شهرک شهید خرازی در دو ردیف کناری اول پروژه از سمت همت قرار دارد و  در واقع در ۴ جهت مختلف می باشند که به شکل ۸ ضلعی هستند و دارای ۲۹ طبقه شامل ۲۵ طبقه مسکونی ۳ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی می باشد. در هر طبقه ۸ واحد با متراژ تقریبی ۱۱۰ متری وجود دارد که ۲۰۰ واحد در کل داراست.

    نقشه تیپ و پلان بلوک های C
    نقشه تیپ و پلان بلوک های C

    پلان و نقشه بلوک های D شهرک شهید خرازی

    برج های تیپ D از سمت همت آخر پروژه و از سمت حکیم ابتدای پروژه خرازی قرار دارند. این بلوک ها دارای ۲۳ طبقه شامل ۲۰ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ و ۱ طبقه لابی می باشد هر طبقه شامل ۶ واحد با متراژ تقریبی ۱۱۰ متر می باشد.

    نقشه تیپ و پلان بلوک های D
    نقشه تیپ و پلان بلوک های D

    جمع بندی

    در شهرک شهید خرازی فراتر از یک مجموعه مسکونی، با جامعه ای کوچک و خودکفا رو به رو هستید. واحدهای مسکونی با متراژ و امکانات متنوع، پاسخگوی نیازهای خانواده های با سلایق مختلف هستند. دسترسی آسان به بزرگراه ها و شبکه حمل و نقل عمومی، زندگی شهری را برای شما تسهیل می کند.

    اما شهرک خرازی چیتگر فراتر از امکانات رفاهی و دسترسی آسان، آرامش و آسایش را به شما هدیه می دهد. دوری از شلوغی و آلودگی کلانشهر، امنیت بالا و فضایی خانوادگی، این شهرک را به گزینه ای ایده آل برای کسانی که به دنبال زندگی آرام و به دور از استرس هستند، تبدیل کرده است.

    علاوه بر این، شهرک خرازی چیتگر در مقایسه با سایر گزینه های موجود در منطقه، از نظر قیمت، امکانات رفاهی، موقعیت مکانی، امنیت و سبک زندگی، برتری قابل توجهی دارد.

    بنابراین، اگر به دنبال زندگی رویایی در غرب تهران هستید، شهرک شهید خرازی انتخابی هوشمندانه و آینده نگرانه برای شما خواهد بود. همین امروز با ما تماس بگیرید تا سفری به این شهر رویایی را آغاز کنیم و شما را در یافتن خانه ای متناسب با نیازها و رویاهایتان یاری کنیم.

    کمبود نقدینگی همواره جدی ترین مساله در سرمایه گذاری ملک است.پیشنهاد ما برای شما استفاده از امکان پیش فروش آپارتمان در چیتگر است. شما برای این کار میتوانید به تعاونی های معتبر منطقه 22 نظیر تعاونی آشیان آفرین آسایش و تعاونی فرتاک و یا تعاونی سازه گستر چیتگر رجوع کنید.

    سوالات متداول

    شهرک شهید خرازی کجاست؟

    شهرک شهید خرازی در منطقه ۲۲ تهران و در قلب منطقه سرسبز چیتگر واقع شده است.برای مشاهده نقشه شهرک خرازی کلیک کنید.

    قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی چقدر است؟

    قیمت آپارتمان در شهرک شهید خرازی با توجه به متراژ، امکانات و طبقه بندی متفاوت است. با این حال، در مقایسه با برخی از مجتمع های لوکس منطقه ۲۲، از قیمت مناسب تری برخوردار است. برای استعلام قیمت میتوانید به وب سایت شهرک خرازی چیتگر مراجعه کنید.

    چه امکانات رفاهی در شهرک شهید خرازی وجود دارد؟

    شهرک شهید خرازی از امکانات رفاهی متنوعی از جمله مدارس، مراکز درمانی، سالن های ورزشی، پارک ها، مراکز خرید، استخر، مهدکودک و … برخوردار است.

    مزایای زندگی در شهرک شهید خرازی چیست؟

    از جمله مزایای زندگی در شهرک شهید خرازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    امنیت بالا, آرامش و سکوت, دسترسی آسان به امکانات رفاهی, فضاسازی زیبا و سرسبز, تنوع واحدهای مسکونی, قیمت مناسب

    شهرک شهید خرازی برای چه کسانی مناسب است؟

    شهرک شهید خرازی برای خانواده هایی که به دنبال زندگی آرام و به دور از شلوغی و آلودگی کلانشهر هستند، همچنین افرادی که به امنیت و دسترسی به امکانات رفاهی اهمیت می دهند، گزینه ای مناسب به شمار می رود.

    به این مطلب امتیاز بدهید

    برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

    میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد نظرات 11

    امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

    شهرک شهید خرازی، نگین چیتگر تهران – راهنمای کامل امکانات، نقشه و آدرس

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Scroll to top