پارک جنگلی خرگوش دره : سرسبزی و آرامش در آغوش طبیعت به همراه آدرس و امکانات رفاهی‎

پارک جنگلی خرگوش دره
3.7
(18)

پارک جنگلی خرگوش دره در سال 1343 و در فضایی به وسعت 65 هکتار در غرب تهران و در منطقه 22 قرار دارد. این پارک طبیعی دارای پوشش گسترده از درختان کاج اقاقیا و سرو است و فاصله کمی را با پارک جنگلی چیتگر دارد.

این پارک جنگلی به امکانات بی‌نظیری مجهز است که هر گردشگری را مسحور خواهد کرد. آلاچیق های مناسب پیک‌نیک، خدمات بهداشتی مناسب و مراکز اطلاع‌رسانی از جمله امکانات این پارک است. علاوه بر این، تورها و برنامه‌های آموزشی نیز در این پارک برگزار می‌شود تا شما بیشتر با محیط اطراف آشنا شوید و از تجربه‌ای بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

آدرس این بهشت طبیعی به‌راحتی قابل دسترسی است. با استفاده از مترو تهران کرج ایستگاه چیتگر امکان دسترسی این پارک را دارید همچنین با خودرو میتوانید به اتوبان شیخ فضل الله اتوبان آزادگان ضلع غربی ورزشگاه آزادی مراجعه کنید.(مشاهده آدرس پارک جنگلی خرگوش دره روی نقشه)

پارک جنگلی خرگوش دره، جاذبه‌ای بی‌نظیر است که هرساله گردشگران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. حس آرامش و سرسبزی این پارک شگفت‌انگیز، شما را به دنیایی از تجربیات مثبت و خاطره‌انگیز خواهد برد. اگر فرصت مناسبی را برای استراحت پیدا کردید میتوانید تمام استرس‌های روزانه را در این پارک فراموش کنید و لحظاتی شاد را تجربه کنید.

پارک جنگلی خرگوش دره
پارک جنگلی خرگوش دره

امکانات رفاهی در پارک جنگلی خرگوش دره

پارک جنگلی خرگوش دره با طبیعتی زیبا، فضاهای آرامش‌بخش و امکانات رفاهی کامل، مقصدی جذابی برای گردشگران است. این پارک با تمرکز بر ارائه خدمات بهتر و رفاهی به بازدیدکنندگان، همه روزه در خدمت گردشگران می باشد.

از امکانات این پارک میتوان به نقاط مناسب پیک‌نیک ، فضاهای بازی و سرگرمی، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و امکانات بهداشتی کامل اشاره کرد.

آدرس و دسترسی‌ به پارک جنگلی خرگوش دره

به منظور رسیدن به پارک جنگلی خرگوش دره و بهره‌مندی از زیبایی‌های فراوان این پارک، دسترسی‌ها و جاده‌ها بسیار حائز اهمیت هستند. با وجود اینکه این پارک در منطقه 22 قرار دارد، مسیرهای مناسب و خلوت، امکان می‌دهد تا به سادگی به این پارک دست پیدا کنید.

وجود زیر ساخت های حمل و نقل مثل مترو خط 5 و ایستگاه چیتگر به شما در رسیدن به این پارک زیبا کمک میکند. همچنین با خودرو سواری میتوانید از طریق اتوبان شیخ فضل الله به این پارک زیبا دسترسی پیدا کنید. برای راحتی نیز میتوانید از آدرس پارک جنگلی خرگوش دره روی نقشه استفاده کنید.

اهمیت منطقه 22 تهران برای سرمایه گذاران

آب و هوای مناسب و پارک های متنوع نظیر پارک جنگلی خرگوش دره در منطقه 22 و وجود دریاچه چیتگر باعث شد تا درحال­ حاضر تعاونی­های مختلفی در این منطقه شروع به ساخت ­وساز کنند که به پیش فروش آپارتمان در چیتگر مشغول هستند.

یکی از معتبر ترین مجموعه ­هایی که در زمینه پروژه ­های انبوه سازی در منطقه 22 مشغول است، تعاونی آشیان آفرین آسایش است که سعی در ارائه خدمات به شهروندان دارد. اهدافی که این تعاونی دنبال می­کند شامل کاهش قیمت­ها در کنار کیفیت ساخت، حذف هزینه­ های بالاسری و پایین آوردن مدت­ زمان اجرای پروژه­ها است تا از این طریق تحولی را در صنعت ساختمان کشور ایجاد کند.

پروژه­هایی که آشیان آفرین آسایش در محدوده دریاچه چیتگر و منطقه 22 در دست ساخت دارد شامل پروژه اطلس 3، پروژه اطلس 2 ، پروژه اطلس 1 در دریاچه چیتگر است که هر کدام از آنها در موقعیت­های مکانی مناسبی از نظر دسترسی قرار دارند.

جمع بندی

در نهایت، پارک جنگلی خرگوش دره یک بهشت طبیعی منحصر به فرد است که به تمام افرادی که علاقه‌مند به زیبایی‌های طبیعت هستند، توصیه می‌شود. این پارک با فراوانی مناظر خیره‌کننده، جنگل‌های زیبا و دره‌های سرسبز، یک مقصد بی‌نظیر برای گردشگران از همه نقاط به حساب می‌آید.

با توجه به مساحت وسیع این پارک، فعالیت‌ها و تجربه‌های متنوعی در انتظار شما هستند. امکانات رفاهی و امکانات متنوع این پارک، مسافران را به خود جلب کرده و از هر لحاظ راحتی و سرگرمی را برای آن‌ها فراهم می‌آورد. از امکانات پیک‌نیک و فضاهای بازی برای خانواده‌ها و کودکان، تا فروشگاه‌ها و رستوران‌ها برای تأمین نیازهای غذایی، همه چیز در این پارک برای خدمت به بازدیدکنندگان وجود دارد.

با اضافه شدن مناطق گردشگری و امکانات تفریحی به منطقه 22، این منطقه در چند سال گذشته به یکی از بهترین محله ها برای پیش فروش آپارتمان در تهران تبدیل شد که شما می­توانید با کمترین سرمایه برای خرید در این منطقه اقدام کنید.در نظر داشته باشید که منطقه 22 تهران، به­ طور معمول رشد قیمتی بالایی در زمینه مسکن دارد و بدون شک پیش خرید آپارتمان در چیتگر بهترین فرصت برای سرمایه ­گذاری و حفظ ارزش وجه نقد شما خواهد بود.

سوالات پر تکرار

پارک جنگلی خرکوش دره کجا قرار دارد؟

این پارک در ضلع غربی استادیوم آزادی قرار گرفته و میتوانید از طریق اتوبان شیخ فضل الله به این پارک زیبا دسترسی پیدا کنید. برای راحتی نیز میتوانید از آدرس پارک جنگلی خرگوش دره روی نقشه استفاده کنید.

چه امکاناتی در این پارک وجود دارد؟

از امکانات این پارک میتوان به نقاط مناسب پیک‌نیک ، فضاهای بازی و سرگرمی، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها و امکانات بهداشتی کامل اشاره کرد.

آیا ورود به پارک جنگلی هزینه‌ای دارد؟

خیر ورود به این پارک رایگان است.

امکان خرید یا پیش خرید واحد های مسکونی و تجاری نزدیک پارک جنگلی خرگوش دره وجود دارد؟

بله با 09121166586 تماس بگیرید.

آیا پارکینگ خودرو در این پارک وجود دارد؟

بله این پارک دارای پارکینگ به تعداد زیاد است.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد نظرات 18

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

پارک جنگلی خرگوش دره : سرسبزی و آرامش در آغوش طبیعت به همراه آدرس و امکانات رفاهی‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top