پروژه اطلس 2 – پیش فروش آپارتمان های اطلس 2 (خاتم) مروارید شهر

پیش فروش آپارتمان های اطلس 2 (خاتم) مروارید شهر
4.2
(26)

پروژه اطلس 2

در قلب منطقه 22 تهران، منطقه‌ای که با آسمان‌خراش‌های بلند و چشم‌اندازهای بی‌نظیر خود، آرزوهای بسیاری را به حقیقت پیوند می‌دهد، پروژه اطلس 2 مروارید شهر به عنوان یک شاهکار معماری و سرمایه‌گذاری بلندمدت، خودنمایی می‌کند. این برج در فضایی سرسبز و دل‌انگیز، به عنوان یک پناهگاه آرام برای زندگی مدرن و لوکس، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و زندگی در این منطقه را به خود جلب کرده است.

پروژه اطلس 2 یک برج مسکونی لوکس و شخصی ساز در منطقه 22 تهران است که توسط شرکت تعاونی آشیان آفرین آسایش در حال ساخت است. پیش فروش آپارتمان های این پروژه در سال 1400 آغاز شد و هم اکنون به اتمام رسیده است. در حال حاضر، تنها امکان خرید امتیاز پروژه اطلس 2 وجود دارد.

با خرید امتیاز پروژه اطلس 2، شما صاحب یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آینده‌دار خواهید شد. این امتیاز، به شما امکان خرید واحد مورد نظرتان را در زمان تحویل پروژه می‌دهد. در ضمن، شما می‌توانید امتیاز خود را به راحتی به دیگران واگذار کرده یا آن را با واحد مشابه در پروژه‌های دیگر تهاتر کنید.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف خرید مستقیم از تعاونی تماس بگیرید.

مساحت پروژه اطلس 2 خاتم

پیش فروش آپارتمان های اطلس 2 (خاتم) که در زمینی به متراژ 1700متر احداث میشود توسط کارشناسان و متخصصین حرفه ای ما در منطقه 22 انجام می شود. این پروژه دارای ۱۴ طبقه است که ۲ طبقه آن منفی، ۱ طبقه لابی و ۱۱ طبقه آن مسکونی است و 88 واحد مسکونی دارد .اسکلت پروژه اطلس 2 بتنی بوده و کاملا ضد زلزله است و در هر طبقه ۳ تا آسانسور قرار دارد

تعاونی آشیان آفرین آسایش ساخت پروژه های اطلس (خاتم) را به عهده دارد. از پروژه های قبلی موفق این تعاونی میتوان به پروژه شهرک نمونه و پروژه پارسیا دریاچه اشاره کرد.

امکانات رفاهی پروژه اطلس 2 خاتم

امکانات رفاهی و تفریحی یک پروژه مسکونی نقش مهمی در کیفیت زندگی ساکنان آن ایفا می‌کنند. یک پروژه مسکونی با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، باعث می‌شود تا ساکنان آن بتوانند از زندگی مدرن و لوکس برخوردار شوند و اوقات فراغت خود را به بهترین نحو ممکن سپری کنند.

پروژه اطلس 2 مروارید شهر با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، زندگی رویایی را برای ساکنان خود به ارمغان می‌آورد. این امکانات شامل موارد زیر هستند:

  • روف گاردن
  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
  • زمین ورزشی و بازی
  • پارکینگ
  • سالن اجتماعات
  • دوربین مداربسته
  • درب ضد سرقت
  • فضای سبز
  • سیستم سرمایشی گرمایشی اختصاصی
  • اعلام و اطفاء حریق
  • شوتینگ زباله
  • پارکینگ مهمان
  • آسانسور حمل بار

امکانات تفریحی پروژه اطلس 2 مروارید شهر

پروژه اطلس 2 مروارید شهر با ارائه امکانات تفریحی متنوع، لحظات شاد و خاطره‌انگیز را برای ساکنان خود رقم خواهد زد. این امکانات شامل موارد زیر هستند:

  • دسترسی به پارک جنگلی چیتگر: برای لذت بردن از طبیعت بکر و هوای پاک
  • دسترسی به دریاچه خلیج فارس: برای قایقرانی و تفریحات آبی
  • دسترسی به بازار بزرگ ایران‌مال: برای خرید و گشت‌وگذار

دسترسی، آدرس و موقعیت دقیق پروژه اطلس 2 خاتم

این پروژه در بین دو شاه راه اصلی تهران ، اتوبان همت و حکیم قرار دارد که از این حیث در بین پروژه های منطقه 22 اهمیت خاصی دارد و دسترسی مستقیم از اتوبان حکیم همت و اتوبان تهران کرج دارد. ( مشاهده آدرس پروژه اطلس 2 (خاتم) روی نقشه )
از خصوصیات و ویژگی های پروژه اطلس 2 (خاتم) می توان به دسترسی راحت و آسان آن اشاره کرد به طوریکه فاصله زمانی آن تا اتوبان شهید همدانی 2 دقیقه ، دسترسی به ایستگاه مترو وردآورد 5 دقیقه ، فاصله زمانی آن تا مترو چیتگر 15 دقیقه ، دسترسی به اتوبان شهید خرازی 5 دقیقه ، فاصله زمانی تا بازار بزرگ ایران مال کمتر از 10 دقیقه است.

با توجه به اینکه 8 طبقه از 14 طبقه این پروژه به اتمام رسیده و در رینگ اصلی مروارید شهر واقع شده این پروژه مناسب کسانیست که قصد سکونت و پیش خرید آپارتمان در چیتگر دارند بسیار مناسب است. آب و هوای مناسب و برخورداری از امکانات رفاهی گسترده از دیگر ویژگی های مثبت این پروژه می باشد.

موقعیت ایده‌آل پروژه اطلس 2 مروارید شهر، یکی از مهمترین عواملی است که باعث محبوبیت این پروژه در میان علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و زندگی در منطقه 22 تهران شده است. دسترسی آسان به مراکز مهم اداری، تجاری و تفریحی، امکان بهره‌مندی از طبیعت بکر و هوای پاک، و آرامش و امنیت، تنها بخشی از مزایای این موقعیت مکانی ممتاز هستند.

تعداد بلوک، ابعاد و متراژ پروژه اطلس 2 خاتم

این پروژه در قالب تک بلوک ۱۴ طبقه است که ۲ طبقه آن منفی، ۱ طبقه لابی و ۱۱ طبقه آن مسکونی است و متراژ آپارتمان های این پروژه از 90 الی 160 متر می باشد و در 2 تیپ دو خواب و سه خواب ساخته میشود و با تمامی اعضا برای 120 متر مسکونی ، میانگین متراژ قرارداد بسته خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف خرید مستقیم از تعاونی تماس بگیرید.

نوع اسکلت و متریال

کیفیت ساخت یک پروژه مسکونی یکی از مهمترین عواملی است که در تصمیم‌گیری خریداران برای انتخاب آن نقشی اساسی ایفا می‌کند. یک پروژه مسکونی با کیفیت ساخت بالا، علاوه بر زیبایی و ظرافت، دوام و استحکام زیادی دارد و باعث می‌شود تا ساکنان آن بتوانند از زندگی مطمئن و آرام در خانه خود برخوردار شوند.

پروژه اطلس 2 مروارید شهر با استفاده از مصالح با کیفیت و رعایت اصول مهندسی پیشرفته، سازه‌ای مقاوم و مستحکم را برای ساکنان خود فراهم کرده است. این سازه‌ مقاوم، در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله و سیل، از ایمنی و پایداری بالایی برخوردار است.

اسکلت این پروژه از نوع بتنی میباشد و از بهترین متریال در مراحل ساخت بهره می برد. از نکات مثبت اسکلت بتنی میتوان به مقاومت در برابر رطوبت و آتش سوزی اشاره کرد که با توجه به اینکه منطقه 22 دارای رطوبت زیادیست عمر اسکلت را بالا میبرد.

پروژه اطلس 2 مروارید شهر

در سال 1400، پیش فروش آپارتمان‌های پروژه اطلس 2 مروارید شهر آغاز شد و با استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان مواجه گردید. این فرصت طلایی، بسیاری از افراد را به سوی خود کشاند و رویای زندگی در منطقه‌ای لوکس و برخوردار از امکانات رفاهی بی‌نظیر را برای آنها به واقعیت تبدیل کرد.

اگر تا امروز از فرصت پیش فروش این پروژه جا مانده‌اید، نگران نباشید! هنوز هم امکان خرید امتیاز این پروژه وجود دارد. با خرید امتیاز، شما صاحب یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آینده‌دار خواهید شد که در زمان تحویل پروژه، به واحد مورد نظرتان در این برج مجلل دست خواهید یافت.

شرایط خرید امتیاز پروژه اطلس 2

خرید امتیاز پروژه اطلس 2 مروارید شهر مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرمایه‌گذاری مطمئن در یک پروژه با پتانسیل رشد بالا
  • امکان فروش امتیاز به دیگران یا تهاتر آن با واحد مشابه در پروژه‌های دیگر
  • امکان دریافت سود مشارکت از پروژه در طول مدت ساخت
  • امکان بهره‌مندی از تمام امکانات رفاهی و تفریحی پروژه پس از تحویل

مزایای خرید امتیاز پروژه

خرید امتیاز پروژه اطلس 2 مروارید شهر علاوه بر مزایای ذکر شده، دارای ویژگی‌های دیگری نیز هست که آن را به یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه تبدیل می‌کند:

  • موقعیت ایده‌آل در قلب منطقه 22 تهران
  • دسترسی آسان به مراکز مهم اداری، تجاری و تفریحی
  • امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و مجلل
  • سازنده باسابقه و خوش‌نام شرکت تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش

تازه ترین خبرهای پروژه اطلس 2 خاتم (بتن ریزی سقف و ستون طبقات جدید در تاریخ 10 مرداد 1402)

اتمام مراحل بتن ریزی بخشی از ستون ها، چال آسانسور و قسمتی از سقف پروژه اطلس 2 به تاریخ 10 مرداد ماه. همچنین با توافقات انجام شده به زودی شاهد دیوار کشی طبقات ابتدایی برج هستیم و با اتمام این فاز از پروژه، امتیاز این برج افزایش پیدا خواهد کرد. لذا به سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در این پروژه را دارند پیشنهاد میکنیم به سرعت اقدام به خرید کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف خرید مستقیم از تعاونی تماس بگیرید.

نتیجه گیری

پروژه اطلس 2 مروارید شهر، یک شاهکار معماری و سرمایه‌گذاری برتر در منطقه 22 تهران است. این پروژه با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، موقعیت مکانی ایده‌آل، سازه با کیفیت و مدرن، آرامش و امنیت، و پیشرو بودن در پیشرفت فیزیکی، یک خانه امن و زیبا را برای ساکنان خود فراهم کرده است.

اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آینده‌دار هستید که علاوه بر سودآوری، امکان بهره‌مندی از زندگی مدرن و لوکس را نیز برای شما فراهم می‌کند، این پروژه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همین امروز با کارشناسان پروژه اطلس 2 مروارید شهر تماس بگیرید و از مزایای این سرمایه‌گذاری هوشمندانه آگاه شوید. فرصت‌ها را از دست ندهید و به زودی صاحب یک زندگی رویایی و سعادتمند در قلب منطقه 22 تهران باشید.

مستر امتیاز مرجع پیش خرید و پیش فروش آپارتمان های چیتگر و منطقه ۲۲ ,مروارید شهر

سوالات متداول:

این پروژه توسط کدام تعاونی ساخته می شود؟

تعاونی آشیان آفرین آسایش

نحوه گرفتن استعلام پیش پرداخت و اقساط به چه صورت است؟

به دلیل تغییر های سریع در قیمت ها با 09121166586 تماس بگیرید و یا میتوانید به کانال تلگرام مراجعه نمایید.

چه مزایایی برای خرید پروژه اطلس 2 وجود دارد؟

موقعیت مکانی ایده‌آل در قلب منطقه 22 تهران
دسترسی آسان به مراکز مهم اداری، تجاری و تفریحی
امکانات رفاهی و تفریحی متنوع
سازه با کیفیت و مدرن
آرامش و امنیت
پیشرو بودن در پیشرفت فیزیکی

آیا امکان خرید امتیاز پروژه اطلس 2 وجود دارد؟

بله، در حال حاضر امکان خرید امتیاز پروژه اطلس 2 وجود دارد. شما می‌توانید با خرید امتیاز، صاحب یک سرمایه‌گذاری مطمئن و آینده‌دار شوید که در زمان تحویل پروژه، به واحد مورد نظرتان در این برج مجلل دست خواهید یافت.

چه مدارکی برای خرید امتیاز پروژه اطلس 2 لازم است؟

برای خرید امتیاز این پروژه، ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه، ضروری است. همچنین، شما باید مبلغ امتیاز را به حساب شرکت تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش واریز نمایید.

آیا امکان خرید امتیاز پروژه اطلس 2 مروارید شهر به صورت اقساط وجود دارد؟

بله، امکان خرید امتیاز پروژه اطلس 2 مروارید شهر به صورت اقساط وجود دارد. شما می‌توانید با پرداخت پیش پرداخت و اقساط ماهیانه، صاحب امتیاز این پروژه شوید.

آیا امکان فروش امتیاز این پروژه در آینده وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید در آینده، امتیاز پروژه را به سایر افراد واگذار کنید. این امتیاز دارای ارزش بالایی است و می‌توانید آن را با سود قابل توجهی به فروش برسانید.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد نظرات 26

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

پروژه اطلس 2 – پیش فروش آپارتمان های اطلس 2 (خاتم) مروارید شهر

2 thoughts on “پروژه اطلس 2 – پیش فروش آپارتمان های اطلس 2 (خاتم) مروارید شهر

  1. باسلام واحترام می خواستم قیمت پیش فروش واحدهای مسکونی اطلس ۱ و۲ وهمچنین وضعیت پرداختی جهت تکمیل پروژه را داشته باشم .ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top