پروژه اطلس 3 – پیش فروش آپارتمان های اطلس 3 (خاتم) دریاچه چیتگر

پیش فروش آپارتمان های پروژه اطلس 3 (خاتم) دریاچه چیتگر
4.1
(44)

پروژه اطلس 3

پیش‌فروش آپارتمان‌های پروژه اطلس 3 فرصتی استثنایی برای کسانی است که به دنبال سکونت در قلب منطقه 22 تهران و بهره‌مندی از امکاناتی مدرن و لوکس هستند. این پروژه، با قیمت‌های مناسب و شرایط ویژه پیش‌فروش، به شما این امکان را می‌دهد تا صاحب خانه‌ای رویایی در منطقه‌ای پررونق و پر از امکانات شوید.

منطقه‌ای که با پیشرفت‌های چشمگیرش، به یکی از محبوب‌ترین مناطق شهری تبدیل شده است. امکانات رفاهی بی‌شمار، مراکز تجاری مجلل، و دسترسی آسان به بزرگراه‌های اصلی، از جمله ویژگی‌های برجسته منطقه 22 است که آن را به مکانی ایده‌آل برای زندگی تبدیل کرده است.

اگر به دنبال فرصتی برای سکونت در قلب مدرنیته و برخورداری از زندگی مجلل هستید، پروژه اطلس 3، بهترین گزینه پیش روی شماست. با سرمایه‌گذاری در این پروژه، علاوه بر برخورداری از فضایی زیبا و امکاناتی بی‌نظیر، سرمایه‌گذاری مطمئنی را نیز انجام داده‌اید.

پروژه اطلس 3 توسط تعاونی آشیان آفرین آسایش در حال احداث می‌باشد. این پروژه در شمال دریاچه چیتگر، بین میدان موج و میدان ساحل واقع شده است و دارای سه برج 14 طبقه با واحدهای مختلف متراژی است. زمان تحویل این پروژه سال 1406 پیش‌بینی شده است.

مساحت پروژه اطلس 3 خاتم

پیش فروش آپارتمان های پروژه اطلس 3 (خاتم) که در زمینی به مساحت 5004 متر با پلاک ثبتی 1919 در حال ساخت می باشد توسط کارشناسان و متخصصین ما در منطقه 22 انجام می شود. این پروژه در قالب 3 بلوک 14 طبقه میباشد که 11 طبقه آن مسکونی است که هر طبقه 6 واحد و در مجموع 168واحد است.اسکلت این پروژه بتنی بوده و کاملا ضد زلزله می باشد.

تعاونی آشیان آفرین آسایش ساخت پروژه های اطلس (خاتم) را به عهده دارد. از پروژه های قبلی موفق این تعاونی میتوان به پروژه شهرک نمونه و پروژه پارسیا دریاچه اشاره کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف خرید مستقیم از تعاونی تماس بگیرید.

امکانات پروژه اطلس 3 خاتم

پروژه اطلس 3 از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برخوردار است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای ساکنین این پروژه باشد. از جمله امکانات این پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن‌های ورزشی، استخر، سونا و جکوزی
  • روف گاردن
  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
  • زمین ورزشی و بازی
  • پارکینگ
  • سالن اجتماعات
  • دوربین مداربسته
  • درب ضد سرقت
  • فضای سبز
  • سیستم سرمایشی گرمایشی اختصاصی
  • اعلام و اطفاء حریق
  • شوتینگ زباله
  • پارکینگ مهمان
  • آسانسور حمل بار
نقشه برداری و جانمایی بلوک ها و عملیات عمرانی مربوط به برج های اطلس 3

دسترسی، آدرس و موقعیت دقیق پروژه اطلس 3 خاتم

موقعیت مکانی پروژه اطلس 3 یکی از نقاط قوت این پروژه است. این پروژه در شمال دریاچه چیتگر، بین میدان موج و میدان ساحل واقع شده است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان به امکانات و مراکز تفریحی منطقه 22 را برای ساکنین این پروژه فراهم می‌کند.

فاصله پروژه اطلس 3 تا دریاچه چیتگر، مرکز خرید باملند تنها چند دقیقه پیاده‌روی است. همچنین، این پروژه در نزدیکی بزرگراه‌های شهید خرازی، شهید همت و شهید همدانی قرار دارد و دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر تهران را نیز فراهم می‌کند..( مشاهده آدرس پروژه اطلس 3 (خاتم) روی نقشه )

همچنین در نزدیک ترین فاصله تا مکان های تفریحی غرب تهران قرار داشته و ساکنین به راحتی میتوانند به این مراکز رفت و آمد کنند.

پروژه اطلس 3 ویو دریاچه چیتگر را دارا می باشد مناسب کسانیست که قصد سرمایه گذاری و استفاده از فرصت پیش فروش آپارتمان در چیتگر را دارند. از دیگر ویژگی های این پروژه نزدیکی به مترو دریاچه چیتگر، نزدیکی به پارکینگ دریاچه،امکانات رفاهی تجاری بام لند، و ایران مال می باشد.

تعداد بلوک، ابعاد و متراژ پروژه اطلس 3 خاتم

پروژه اطلس 3، با تنوع واحد‌های متراژی، پاسخگوی نیاز‌های مختلف خانواده‌های ایرانی است. از واحد‌های کوچک و مینیمال گرفته تا واحد‌های بزرگ و خانوادگی، در این پروژه در دسترس هستند. این تنوع متراژی، امکان انتخاب واحدی را متناسب با نیاز و بودجه هر فرد فراهم می‌کند.

این پروژه در قالب 3 بلوک 14 طبقه میباشد که 11 طبقه آن مسکونی است و هر طبقه 6 واحد دارد. متراژ های این پروژه از 60، 100و 120 و 180متر می باشد که و در 2 تیپ سه خواب و دو خواب است ساخته میشود.

نوع اسکلت و متریال

پروژه اطلس 3، با طراحی مدرن و خلاقانه خود، فضایی منحصربه‌فرد و آرامش‌بخش را برای ساکنین خود ایجاد می‌کند. متریال‌های باکیفیت، و نورپردازی هوشمندانه، فضایی دلنشین را به وجود می‌آورند.

اسکلت این پروژه از نوع بتنی میباشد و کاملا به صورت ضد زلزله طراحی شده است و از بهترین متریال در مراحل ساخت بهره می برد. از نکات مثبت اسکلت بتنی میتوان به مقاومت در برابر رطوبت و آتش سوزی اشاره کرد که با توجه به اینکه منطقه 22 دارای رطوبت زیادیست عمر اسکلت را بالا میبرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و تخفیف خرید مستقیم از تعاونی تماس بگیرید.

تازه ترین خبرهای پروژه اطلس 3 (نصب کانکس و تابلو)

اخذ جواز تجهیز کارگاه برای پروژه اطلس 3 و انجام عملیات نصب کانکس و تابلو و نصب فنس پروژه در هفته های جاری همچنین توافقات بدست آمده برای گودبرداری پروژه که بر اساس توافقات در ماه های جاری گود برداری پروژه انجام می شود و با اتمام این فاز شاهد افزایش در امتیاز پروژه هستیم. لذا به سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در این پروژه را دارند پیشنهاد میکنیم به سرعت اقدام به خرید کنند.

برای گرفتن اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه با ما تماس بگیرید. کارشناسان ارشد فروش منطقه بهترین راهنمای شما برای سرمایه گذاری در منطقه 22 هستند.

نتیجه گیری

پروژه اطلس 3، با تلفیقی از طراحی مدرن، امکانات رفاهی بی‌نظیر، و موقعیت مکانی ممتاز، رویای زندگی مدرن و مجلل را به واقعیت پیوند می‌دهد. این پروژه، با پیش‌فروش با شرایط ویژه، فرصتی استثنایی برای کسانی است که به دنبال سکونت در قلب مدرنیته و برخورداری از امکاناتی لوکس هستند. با سرمایه‌گذاری در این پروژه، آینده‌ای روشن را برای سکونت خود رقم خواهید زد. زندگی در قلب مدرنیته، در کنار امکانات رفاهی بی‌حد و حصر، به معنای واقعی زندگی در بهشت خواهد بود.

اگر به دنبال فرصتی برای سکونت در قلب منطقه 22 تهران و برخورداری از زندگی مجلل هستید، پروژه اطلس 3، بهترین گزینه پیش روی شماست. با پیش‌فروش با شرایط ویژه، این فرصت را خواهید داشت تا صاحب خانه‌ای رویایی در منطقه‌ای پررونق و پر از امکانات شوید و آینده‌ای روشن را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

پروژه در نزدیکی دریاچه چیتگر می باشد و از جمله پروژه های اطراف آن میتوان به پروژه تریتیوم 2، پروژه ترنج پروژه ایزد یار و کنتراست مال اشاره کرد.

مستر امتیاز مرجع پیش خرید و پیش فروش در چیتگر و منطقه ۲۲ ,مروارید شهر

سوالات متداول:

این پروژه توسط کدام تعاونی ساخته می شود؟

تعاونی آشیان آفرین آسایش

نحوه گرفتن استعلام پیش پرداخت و اقساط به چه صورت است؟

به دلیل تغییر های سریع در قیمت ها با 09121166586 تماس بگیرید و یا میتوانید به کانال تلگرام مراجعه نمایید.

چرا پروژه اطلس 3 را انتخاب کنیم؟

این پروژه با تلفیقی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مانند موقعیت مکانی ممتاز، طراحی مدرن، امکانات رفاهی بی‌نظیر، و پیش‌فروش با شرایط ویژه، یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری و سکونت در منطقه 22 تهران است.

ویژگی‌های برجسته پروژه اطلس 3 چیست؟

موقعیت مکانی ممتاز در شمال دریاچه چیتگر
طراحی مدرن و زیبا
امکانات رفاهی بی‌نظیر، مانند سالن‌های ورزشی، استخر، فضای سبز، و پارکینگ اختصاصی
پیش‌فروش با شرایط ویژه

چه مزایایی از سکونت در پروژه اطلس 3 به دست می‌آوریم؟

زندگی در یک محیط مدرن و لوکس
دسترسی آسان به مراکز تجاری، تفریحی، آموزشی، و درمانی
سرمایه‌گذاری مطمئن در منطقه‌ای با پتانسیل رشد بالای قیمت املاک
تجربه زندگی مجلل و بدون دغدغه

چه کسانی می‌توانند در پروژه اطلس 3 سرمایه‌گذاری کنند؟

هر کسی که به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن در یک پروژه با آینده روشن و زندگی در یک محیط مدرن و لوکس است، می‌تواند در این پروژه سرمایه‌گذاری کند.

به این مطلب امتیاز بدهید

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد نظرات 44

امتیازی وجود ندارد، اولین نفر امتیاز دهنده باشید.

پروژه اطلس 3 – پیش فروش آپارتمان های اطلس 3 (خاتم) دریاچه چیتگر

6 thoughts on “پروژه اطلس 3 – پیش فروش آپارتمان های اطلس 3 (خاتم) دریاچه چیتگر

    1. سلام، تاریخ تحویل پروژه ها به عوامل زیادی بستگی داره، به عنوان مثال شهرداری ها میتونن عملیات عمرانی رو به دلایل مختلف برای بازه های کوتاه متوقف کنن، یا مثلا نصب انشعابات مثل آب برق گاز روال ساخت رو طولانی تر میکنه،مثلا شرکت آب و فاضلاب باید با حفر چاه به تعداد واحد ها آب تامین کنه که زمان بره، اما برای پروژه اطلس 3 میتونین 3 و نیم تا 4 سال از زمان گود برداری رو در نظر بگیرین

    1. بله این پروژه با توجه به محسناتش (ویو دریاچه، نزدیکی به مکان های تفریحی و بازار ها، نزدیکی به پارکینگ عمومی، 2 کله بودن ملک و …) برای سرمایه گذاری بسیار مناسبه

  1. سلام و احترام
    بنده بعداز کنکاش و پیگیری‌های زیاد بابت اهلیت تعاونی و خود زمین و هيأت مديره و مدیرعامل اطمینان کامل پیدا کردم و با خیال آسوده ۳ پک (مسکونی و تجاری) خریداری کردم ودیدگاهم با لوکیشنی که پروژه داره بسیار امیدوارم که ارزش افزوده بسیار خوبی داشته باشه و بنظر خودم و دوستان و خانواده بهترین انتخاب بوده.به امید آینده ای روشن

    1. سلام و عرض ادب، باعث افتخاره که برای سرمایه گذاری این تعاونی رو انتخاب کردین. با وجود هیئت‌ مدیره و پیمانکار قدرتمند حتما در آینده نزدیک خبر های خوبی رو میشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top